ads

ads

ads

 


برتری تراکتورسازی مقابل پدیده / تبریزی ها از استقلال پیشی گرفتند؛ انصاری به صدر جدول گلزنان برگشت

پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال تراکتورسازی هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر را با شکست پدیده خراسان و صعود به رده دوم جدول پشت سر گذاشت.

در اولین دیدار از هفته بیست‌وهفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های پدیده خراسان و تراکتورسازی تبریز از ساعت 17 امروز (جمعه) در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم رفتند که  این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتورسازی به پایان رسید تا نوار پنج پیروزی پی‌درپی پدیده پاره شود.

برای تراکتورسازی در این بازی هادی محمدی در دقیقه 9 موفق به گلزنی شد. میلاد کمندانی و ابولحسن جعفری ( از پدیده) محمد نوری و محمد ایرانپوریان (از تراکتورسازی)  در این مسابقه از داور مسابقه کارت زرد گرفتند.

تراکتور با این برد 50 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال 48 امتیازی در رده دوم جدول رقابت‌های لیگ قرار گرفت.

 

در دیگر مسابقات امروز نفت تهران به مصاف فولاد رفت و به تساوی دو بر دو رسید. هر دو گل نفت را محمد قاضی زد و ساسان انصاری پس ازمدت ها دو گل برای فولاد زد و با 15 گل بالاتر از طارمی 14 گله به صدر جدول گلزنان برگشت.

 

در  آخرین مسابقه امروز از ساعت 19 سپاهان به مصاف گسترش فولاد رفت و با یک گل به برتری رسید.





نظرات   

+1 #11 علیرضا 2017-04-15 01:02
ساسان لیاقت آقای گلی را دارد. امیدوارم دوباره با پیراهن پرسپولیس گلزنی کنه.
نقل قول
+4 #10 مجتبی 2017-04-14 23:28
نقل کردن کوهیار:

این همه ای کاش گفتی، من هم یه ای کاش بگم
ای کاش شما قبل از اینکه نظرت رو ارسال کنی، یک مقدار فکر میکردی
اگر تیم همونطور که شما میگی بود و باز نتیجه نمی گرفت، باز میومدی میگفتی ای کاش فلان و ای کاش بمان
اگر پرسپولیسی هستی، از داشته های تیم حمایت کن
نقل قول
+11 #9 زهرا666 2017-04-14 22:36
ایشالا مهدی گل فردا 3 تا میرنه
ایشالا سوراختورم دوم میشه داغش بمونه به دل کیسه کشا
نقل قول
-3 #8 پرسپولیس 5 2017-04-14 22:23
[quote name="کوهیار"]ساسان انصاری اگه تو پرسپولیس مسموند الان صفر گله بود و ذخیره علی پور بعد برانکو دقیقه 90 به بعد برا وقت کشی میفرستادش زمین
واقعا برانکو ستاره سوزی کم نداشته تو این یکی دو سال
تعویضاشم که افتضاحن. کاش امسال بنگرو نگه میداشت. کاش با رامین لج نمیکرد. کاش نوراللهی بازی میداد تا نمیرفت و دربیو ببازیم. کاش ربیع خواه و ماهینیو بازی ،،،،،
تمام منفی ها رو مثبت ببین ، حق با تو هست.
نقل قول
+6 #7 ارتش سرخ آسیا 2017-04-14 22:04
[quote name="کوهیار"]ساسان انصاری اگه تو پرسپولیس مسموند الان صفر گله بود و ذخیره علی پور بعد برانکو دقیقه 90 به بعد برا وقت کشی میفرستادش زمین
واقعا برانکو ستاره سوزی کم نداشته تو این یکی دو سال
تعویضاشم که افتضاحن. کاش امسال بنگرو نگه میداشت. کاش با رامین لج نمیکرد. کاش نوراللهی بازی میداد تا نمیرفت و دربیو ببازیم. کاش ربیع خواه و ماهینیو بازی نمیداد که چپ و راست فلج بشه. کاش ساسانو نمیداد بره . کاش گولیچو و اکراینیارو نمیاورد. کاش بهترین پرسپولیس تاریخ سر لج بازی اون و ترکیب اشتباهش به کیسه نمیباخت. کاش انصاری چپ بود و رامین
احسنت... به تو میگن یه هوادار با تعصب. نه مثل خیلیها که فقط حمایت کورکورانه میکنند.
باید هدکسی حتی برانکو بدونه که تو کدوم تیم مربیه...
نقل قول
-21 #6 کوهیار 2017-04-14 20:32
ساسان انصاری اگه تو پرسپولیس مسموند الان صفر گله بود و ذخیره علی پور بعد برانکو دقیقه 90 به بعد برا وقت کشی میفرستادش زمین
واقعا برانکو ستاره سوزی کم نداشته تو این یکی دو سال
تعویضاشم که افتضاحن. کاش امسال بنگرو نگه میداشت. کاش با رامین لج نمیکرد. کاش نوراللهی بازی میداد تا نمیرفت و دربیو ببازیم. کاش ربیع خواه و ماهینیو بازی نمیداد که چپ و راست فلج بشه. کاش ساسانو نمیداد بره . کاش گولیچو و اکراینیارو نمیاورد. کاش بهترین پرسپولیس تاریخ سر لج بازی اون و ترکیب اشتباهش به کیسه نمیباخت. کاش انصاری چپ بود و رامین راست
کاش پارسال میذاشت سید جلال بیاد. کاش لجوجانه به سوشا اعتماد نداشت و....
مرجع مدیونی اگه چاپ نکنی
نقل قول
+25 #5 فقط پرسپوليس 2017-04-14 20:29
اي بابا كاش حداقل يك گل ميزد ساسان
مهدي بايد آقاي گل بشه
نقل قول
+41 #4 پرسپولیس جهانی 2017-04-14 20:16
اقای گلی فعلی ساسان باید یه تلنگری بشه برای مهدی که بدونه جزای موقعیت خراب کردن بیش از حد معقول و پنالتی بد زدن چیه... ماشاءالله ساسان هرچند خب 6 تا از گلهاش هم از روی نقطه پنالتی بوده و اقای گل واقعی مهدیه ولی خب دیگه پنالتی زن خوب بودن هم یه حرفه ست و کار همه مهاجم ها نیست. ولی مطمئنم مهدی فردا انشاءالله دبل میکنه و از ساسان میزنه جلو حتی ممکنه بخاطر عقب موندن از ساسان بره برای هتریک... تازه غیر از بازی فردا سه تا بازی دیگه هم داره. جای نگرانی نیست. مهدی حقتو(آقای گلی) رو فقط خودت میتونی بگیری. پس دیگه هول هولکی نزن و قشنگ دقت کن پسر خوب... به امید آقای گلیت 8)
نقل قول
+39 #3 fahim 2017-04-14 20:14
من شخصا از طارمی بخواطر زحماتش و گلهایی که برای پرسپولیس زده ممنونم و خدایی دوستش دارم ولی آقای طارمی حالا بشین حسرت اون توپایی که مفت مفت کل نکردیو بخور مگه پیکان چقدر تو هر بازی موقعیت ایجاد میکنه ولی با این حال منشا دوزده گل زده ولی پرسپولیس تو بعضر بازیا به ده یازده موقعیت صد در صد گل هم رسیده ولی...
نقل قول
+37 #2 مهگل 2017-04-14 20:09
از برد تراکتور خوشحالم و امیدوارم فردا مهدی گل بزنه دوباره بیاد صدر
نقل قول
+39 #1 شش کیسه سوز????ششدقلال 2017-04-14 20:07
اگه الان یه ششدقلالی صدر جدول گلزنان بوداااا ساسان ۱۰بازی ۱گل هم نمیزد!!!
هرچند تبریک میگم بهش اونم پرسپولیسیه
ولی باید طارمی همین فردا هتریک کنه :-)
نقل قول

اضافه کردن نظر

- توهین به سایر کاربران و نظرات برخلاف قوانین کشور ممنوع می باشد.
- ارسال لینک و اخبار ممنوع می باشد.
- تخطی از قوانین نظرات موجب مسدود شدن شناسه کاربری می شود.


 

اخبار داغ


ads