مرجع خبری پرسپولیس : قرار است ITC مدافع  جدید مالیایی زودتر از موعد به دست پرسپولیسی ها برسد.

 

كشور متبوع سكوبرت مدافع ماليايى پرسپوليس قول مساعد داده تا در اولين فرصت ITC اين بازيكن را به ايران ارسال كند تا اين مدافع تازه پرسپوليسى شده در اولين فرصتى كه كادر فنى سرخ ها صلاح ديد، بتواند در تركيب پرسپوليس استفاده كند.

 

طبق هماهنگى هاى انجام شده اعلام شده بود ITC سكوبرت تا دوشنبه هفته آينده به دست پرسپوليسى ها مى رسد ولى قول دوباره اى كه به پرسپوليسى ها رسيده آنها را اميدوار كرده تا زودتر هم بتوانند مجوز بازى او را دريافت كنند.

 

قول ویژه پرسپولیس به باقریها

 

نبى الله باقريها دو روز پيش به باشگاه پرسپوليس رفت تا در مورد پاداش قهرمانى فصل گذشته اش با مسئولان باشگاه به گفتگو بنشيند. با وجود اينكه بيش از يك ماه از پرداخت اين پاداش به پرسپوليسى ها مى گذرد، نفرات جدا شده از فصل قبل هنوز پاداش خود را دريافت نكرده اند و مراجعه دو سه روز پيش باقريها به باشگاه پرسپوليس در اين خصوص بود.

 

در نشست مدافع فعلى مس با پرسپوليسى ها كه در غياب حبيب كاشانى برگزار شد، مسئولان باشگاه به مدافع سابق خود قول دادند به زودى پاداش قهرمانى او را پرداخت كنند. البته هنوز رقم دقيق اين پاداش به باقريها اعلام نشده و معلوم نيست او به اندازه نفرات اصلى پاداش مى گيرد يا رقم ديگرى براى او در نظر گرفته شده است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)