پرسپولیس نیوز: بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در ایران از پرسپولیس بالاتر مگه داریم؟ من عاشق پرسپولیس و هواداران این تیم هستم و برای پرسپولیس تمام تلاشم را می‌کنم اما اگر بعد از جام جهانی پیشنهاد عالی داشتم که به فوتبالم و آینده‌ام کمک کند، به آن پیشنهاد فکر می‌کنم.

وحید امیری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از برد ۲ بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان اظهارداشت: برد خوبی بود، این برد را به هوادارانمان تقدیم می‌کنیم، نتیجه زحماتمان را با موقعیت‌های زیاد و یک بازی زیبا مقابل تیم خوب صنعت نفت آبادان گرفتیم، باید تلاش کنیم تا به قهرمانی آخر فصل دست پیدا کنیم و دل هوادارانمان را شاد کنیم.

امیری در خصوص قرعه‌کشی جام باشگاه‌های آسیا نیز گفت: شاید قرعه پرسپولیس آسان به نظر بیاید اما هر بازی‌ای سخت است چرا که آبروی ایران در میان است و به نظرم باید تلاش کنیم تا از پرچم ایران محافظت کنیم و آن را بالا ببریم.

وی در خصوص صحبت‌های برانکو در مورد اینکه در حال حاضر وحید امیری از ژاوی هم سرحال‌تر است، گفت: برانکو نسبت به من لطف دارد اما اینطور نیست، من تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکرد را در داخل زمین داشته باشم، تا آخرین نفس به عشق پرسپولیس و هواداران تلاش می‌کنیم؛ شاید باورتان نشود اما بعضی وقت‌ها توان راه رفتن نداریم ولی به عشق هواداران با تشویق هواداران خونگرم پرسپولیس تلاش می‌کنیم تا به پیروزی برسیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مطالباتش از باشگاه نفت تهران نیز اظهارداشت: در حال حاضر هیچ پولی از باشگاه نفت نگرفتیم، شکایت کردم و به دنبال این هستم تا بالاخره تکلیف مشخص شود.

وحید امیری در مورد اینکه آیا بعد از جام جهانی از پرسپولیس جدا خواهید شد یا خیر، گفت: در ایران از پرسپولیس بالاتر مگه داریم؟ من عاشق پرسپولیس و هواداران این تیم هستم و برای پرسپولیس تمام تلاشم را می‌کنم اما اگر بعد از جام جهانی پیشنهاد عالی داشتم که به فوتبالم و آینده‌ام کمک کند، به آن پیشنهاد فکر می‌کنم ولی اگر بخواهم در ایران بازی کنم مطمئناً در پرسپولیس است.

وی در پایان در خصوص داوری نیز اظهارداشت: جا دارد از آقای فغانی عذرخواهی کنم چرا که در حال حاضر او بهترین داور ایران است و افتخار ما ایرانی‌ها در آسیا است. متأسفانه اینقدر شرایط در بازی متفاوت است که بعضی وقت‌ها آدم عصبی می‌شود و از کوره در می‌رود. اگر آقای فغانی از دست من ناراحت است امیدوارم من را ببخشد و حلالم کند. بعضی‌ وقت‌ها دویدن زیاد باعث می‌شود که خون به مغزمان نرسد و عصبی شویم و به خاطر خستگی زیاد در بعضی صحنه‌ها رفتاری از ما سر می‌زند که بعداً پشیمان می‌شویم. در آن صحنه من عکس‌العمل بدی نشان دادم به خاطر اینکه عصبی بودم، امیدوارم فغانی من را ببخشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)