مرجع خبری پرسپولیس : جلال حسینی مدافع ملی پوش سپاهان در مورد تکذیب تمدید قرادادش با سپاهان گفت: این خبر صحت ندارد .

 

خبر توافق من و سپاهان برای فصل آینده درست است و من قرارداد داخلی ام را هم امضاء کرده ام تا در فصل آینده هم برای سپاهان بازی کنم و در خدمت این تیم باشم.

وی ادامه داد : برای انجام کاری به انزلی می روم و سپس به اصفهان می آیم تا تمریناتم را با سپاهان در فصل جدید آغاز کنم.

لازم به ذکر است سایت باشگاه سپاهان خبر ماندن حسینی را در تیم سپاهان و تمدید قرارداد او را امروز صبح منتشر کرد که ساعتی بعد مصاحبه ای از مدافع ملی پوش این تیم روی خروجی خبرگزاری ها رفت با این مضمون که هنوز حضورم در سپاهان قطعی نیست.

خلعتبری با سپاهانی‌ها هم مذاکره کرد


محمدرضا خلعتبری اکنون یکی از بازیکنانی است که نقش اول را بازار نقل و انتقالات بازی می‌کند و هر تیمی خواهان جذب این بازیکن ملی پوش است.

 

 

خلعتبری دیروز با مدیران ذوب آهن به توافق نرسید و بعدازظهر همان روز جلسه‌ای را با مدیران سپاهان برگزار کرد. اما در آن نشست هم قرادادی امضا نشد.

 

او امروز دیداری در تهران با حبیب کاشانی سرپرست پرسپولیس خواهد داشت تا با سومین تیم لیگ برتری هم مذاکره کند، اما گویا خلعتبری قصد ندارد با پرسپولیس هم قراردادی به امضا برساند و در انتظار پیشنهادی از آن طرف آب‌هاست که قرار است روز شنبه به او برسد، اگر پاسخ تیم‌های عربی به پیشنهاد خلعتبری منفی باشد، او شنبه با یکی از این سه تیم قرارداد امضا می‌کند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)