پرسپولیس نیوز : باشگاه الغرافه مبلغ ۵۰۰ هزار دلاری رضایتنامه مهدی طارمی را به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کرده است. 

روز گذشته خبر رسید باشگاه الغرافه مبلغ ۵۰۰ هزار دلار بابت رضایتنامه مهدی طارمی به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کرده است.

این خبر امروز از سوی برخی منابع تایید نشده و عنوان شد هنوز پولی به حساب باشگاه پرسپولیس واریز نشده است.

این در حالی است که مطلع شدیم باشگاه الغرافه با دو نوبت واریز ۲۵۰ هزار دلاری بدهی خود را به باشگاه پرسپولیس پرداخت کرده است و شبهه ای در تسویه حساب الغرافه با پرسپولیس وجود ندارد.

براساس توافق نامه امضا شده مهدی طارمی چهار بخش تعهد به باشگاه پرسپولیس داشته که یکی پرداخت ۵۰۰ هزار دلار از سوی الغرافه به پرسپولیس، دیگری پرداخت ۱۰۰ هزار دلار توسط خود طارمی به پرسپولیس، تعهد بعدی پرداخت ۱۰ درصد حق نقل و انتقال ایجنت بود که نیمی از آن به عهده باشگاه است اما طارمی پرداخت همه آن را به عهده گرفت و همچنین پرداخت پاداش فیفا بابت جام جهانی به پرسپولیس هم توسط او تضمین شده است.

طبق توافق نامه طارمی از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین فرصت دارد مبلغ ۱۰۰ هزار دلاری را به پرسپولس پرداخت کند اما این احتمال وجود دارد این مبلغ حتی پیش از ۱۵ اسفند به باشگاه پرداخت شود.

فیفا با حضور هر بازیکن تا پایان مرحله گروهی جام جهانی بابت دو سال آخر عضویت او در هر باشگاه ۲۱۰ هزار دلار پاداش پرداخت می کند و باشگاه الغرافه ۵۰ تا ۶۰ هزار دلار سهم از این پاداش داشت که با این توافق متعهد شد از حق خود بگذرد و کل مبلغ به حساب باشگاه پرسپولیس واریز خواهد شد.

مخالفت طارمی با پیشنهاد تمدید قرارداد الغرافه

خبر دیگر این که باشگاه الغرافه پیشنهاد تمدید یک و نیم ساله قرارداد مهدی طارمی را به این بازیکن ارائه کرده است.

درخشش طارمی در مرحله پلی آف و بازی اول گروهی لیگ قهرمانان آسیا و لیگ ستارگان قطر موجب شده مدیران الغرافه خواهان عقد قرارداد جدید و یک و نیم ساله با طارمی شوند.

طارمی با این پیشنهاد مخالفت کرده و به مدیران الغرافه اعلام کرده است: «بعد از بازی های ایران در جام جهانی تصمیم می گیرم.»

طبق قرارداد منعقد شده بین طرفین طارمی می تواند با پرداخت ۵۰۰ هزار دلار به باشگاه، در صورت ارائه پیشنهادی از اروپا رضایتنامه اش را از الغرافه دریافت کند.

طارمی تمایل به بازی در لیگ های اروپایی دارد و به احتمال بسیار زیاد در الغرافه نمی ماند و این بستگی به آن دارد که تیمی حاضر شود این مبلغ را به الغرافه پرداخت کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)