مهاجم جدید فوتبال پرسپولیس تهران گفت: علاقه زیادی به شماره 10 داشتم و آنقدر در دوران فوتبالم صبر کردم تا این شماره در پرسپولیس به من رسید.

صحبتهای”غلامرضا رضایی”  را در ادامه بخوانید:



*گویا قرار است برای تسویه حساب با فولادیها به اهواز بروی؟

– مشکلی از بابت تسویه حساب ندارم. فقط باید برگه خروج از فولاد را بگیرم که آنهم مشکلی نیست.

*بالاخره بعد از مدتها کش و قوس پرسپولیسی شدی!
– 2، 3 سالی بود که می‌خواستم به پرسپولیس ملحق شوم که قسمت نشد اما بالاخره شرایط برایم طوری رقم خورد که توانستم به تیم محبوبم بپیوندم. مطمئن باشید که انگیزه زیادی دارم و از شرایط خوبی برخوردار هستم. امیدوارم بتوانم جواب اعتماد کاشانی و علی دایی را به خوبی بدهم.



*پیراهن شماره 10 هم به تو رسید. نظرت در این خصوص چیست؟

– من همیشه شماره 10 را دوست داشتم اما به هر تیمی می‌رفتم به علت احترام به بزرگترها چیزی نمی‌گفتم و این پیراهن را نمی‌خواستم تا یک روز خود شماره 10 به من تعلق بگیرد تا اینکه با آمدنم به پرسپولیس و با توافق مدیران و علاقه خودم و اینکه جزء شماره‌های آزاد بود این پیراهن را به من دادند.



*تعداد صباییهای پرسپولیس بیشتر شد و شاید حضور تو و فشنگچی و نوری باعث شود تا زیاد در این تیم احساس غربت نکنید؟

– من با اکثر بازیکنان پرسپولیس دوست و رفیق هستم و از لحاظ اینکه می‌گویند امکان داشت احساس غریبی کنم چنین چیزی نیست. ما همه ایرانی هستیم و غربت در یک تیم ایرانی معنایی ندارد.

*رقابت در خط حمله پرسپولیس بسیار زیاد شده، فکر می‌کنی بتوانی از این رقابت سربلند خارج شوی؟
– به هر حال در هر تیمی باشی رقابت در آن تیم سخت است و این موضوع به نفع بازیکن خواهد بود تا در بهترین شرایط بازی قرار بگیرند.


*آیا علت پرسپولیسی شدنت به خاطر حضور دایی در این تیم است؟

– پرسپولیسی شدن من چند دلیل داشت که یکی از دلایل آن حضور علی دایی بود اما من از بچگی طرفدار پرسپولیس بودم که حالا قسمت شد در تیم محبوبم بازی کنم.



*پرسپولیس فصل آینده را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

– مطمئن باشید این تیم برای فصل آینده بسیار انگیزه دارد و با قدرت زیادی در لیگ و بازیهای آسیایی حضور خواهد یافت می‌خواهیم با شروع لیگ استارت محکمی بزنیم و شک نکنید تیم متفاوتی را شاهد خواهیم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)