پرسپولیس نیوز: سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد که پرسپولیس تمامی فاکتورها را برای قهرمانی در لیگ برتر دارد.

حشمت مهاجرانی درباره نمایش درخشان پرسپولیس در نیم‌فصل اول لیگ برتر گفت: عملکرد این تیم نیازی به تعریف ندارد و قطعاً پرسپولیس شانس اول قهرمانی در لیگ برتر محسوب می‌شود. این تیم از لحاظ نیروی انسانی در وضعیت بسیار خوبی به سر می‌برد و صاحب مهره‌های کلیدی است. از طرفی پرسپولیس یک کادر فنی باتجربه هم دارد و باید گفت آنها تمامی فاکتورهای لازم برای قهرمانی را دارند.

وی با اشاره به درخشش علی علیپور در خط حمله پرسپولیس اظهار داشت:‌ او جزو مهاجمان خوب فوتبال ایران است و حتی در زمانی که طارمی هم بازی می‌کرد علیپور توانایی‌هایش را به خوبی نشان داد. او در فضاسازی و استفاه از فرصت‌ها عملکرد بسیار خوبی دارد و سرعت عمل بالایی را در این بازیکن شاهد هستیم. علیپور لایق دعوت شدن به تیم ملی است و می‌تواند یکی از مهره‌های کلیدی کی‌روش باشد.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد وضعیت استقلال بعد از آمدن شفر خاطر نشان کرد: در مورد عملکرد استقلال و شفر نمی‌توان با چند بازی نظر داد، ولی این تیم شرایط بهتری پیدا کرده و می‌تواند به بالای جدول برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)