مرجع خبری پرسپولیس : عادل كلاه‌كج گفت با باشگاه پرسپوليس به توافق نرسيدم و به دنبال رضايتنامه‌ام از اين تيم هستم.

عادل كلاه‌كج هافبك فصل گذشته تيم فوتبال پرسپوليس كه با اعلام اين باشگاه در ليست فروش پرسپوليس قرار گرفته است در اين رابطه  گفت: سه‌شنبه در دو جلسه صبح و عصر با مسوولان باشگاه پرسپوليس صحبت كردم، اما در نهايت براي ماندن در تيم به توافق نرسيدم. قرارداد من با پرسپوليس دو ساله است، اما توافق مالي براي سال دوم آن مشروط بوده است. به هرحال صحبت‌هايي كرديم و به توافق نرسيديم و اكنون هم بنده به دنبال رضايت‌نامه‌ام هستم و باشگاه اسم من را در ليست بازيكنان مازاد قرار داد.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا پيشنهاد مالي خوبي از ديگر تيم‌هاي ليگ برتري داريد، تصريح كرد: هنوز پيشنهادي را براي تيم آينده‌ام انتخاب نكردم البته بازيكني نيستم كه به دنبال تيم بگردم و فكر مي‌كنم قطعا در فصل آينده در ليگ برتر حضور خواهم داشت. دوست داشتم در پرسپوليس بمانم، اما با مديريت اين باشگاه به توافق نرسيديم.

كلاه كج در پاسخ به اين سوال كه آيا صباي قم خواهان اصلي شماست، خاطرنشان كرد: مطمئن باشيد اگر صبا 10 ميليارد تومان هم بودجه داشته باشد و پول سنگيني هم به من بدهد ديگر به آنجا برنمي‌گردم.

وي درباره نظر علي دايي گفت: با دايي صحبتي نكردم، اما طبيعتا وقتي باشگاه براي ماندنم در پرسپوليس مذاكره مي‌كند شايد تمايل به تداوم حضورم وجود دارد. به هر حال گمان مي‌كنم با توجه به آن كه توافق سال دوم حضورم در پرسپوليس طبق قراردادم مشروط بوده شايد اين تيم نمي‌توانسته مرا در ليست بازيكنان مازاد قرار دهد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)