مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس توانست با برد در بازى حساسى مقابل استقلال روحيه دوچندانى را براى بازى هاى باقيمانده در ليگ به دست بياورد. محسن خليلى مهاجم اين تيم كه اخيراً در دربى، گلزن ظاهر شده بود نتوانست در اين بازى براى تيمش گلزنى كند:

 

 

• پرسپوليس موفق شد طلسم تساوى هاى دربى را بشكند. در مورد اين بازى براى ما صحبت كنيد.
– از حساسيت اين بازى كه چيزى نمى شود گفت چرا كه همه خودشان در جريان اهميت برد در اين بازى هستند. پرسپوليس در نيمه اول بازى را خوب شروع نكرد و تا وقتى كه گل تساوى را زديم، استقلال بهتر عمل كرد اما بعد از گل تساوى جو بازى تغيير كرد و ما توانستيم در نيمه دوم بازى را در دست بگيريم. اين بازى موقعيت هاى فراوان گلزنى داشت و شايد اگر ۲ تيم از موقعيت هاى به دست آمده بهتر استفاده مى كردند اين بازى پرگل تر هم مى شد. در نهايت خوشحالم كه پرسپوليس تيم برنده ميدان بود و توانستيم جواب محبت هاى هواداران را با يك برد دلچسب بدهيم.

• استقلالى ها در پايان بازى از قضاوت داور ناراضى بودند، در اين مورد چه نظرى داريد؟
– من در مقامى نيستم كه بتوانم در مورد قضاوت داور صحبت كنم. كارشناس ها بهتر مى توانند راجع  به اين مسأله نظر بدهند. آنها از موقعيت هايشان استفاده نكردند و ما با استفاده درست از موقعيت هاى به دست آمده توانستيم پيروز شويم.

 

 

• هواداران پرسپوليس از شما توقع گلزنى داشتند اما اين اتفاق نيفتاد.
– من در مصاحبه هايم گفته بودم تمام تلاشم را براى گلزنى انجام مى دهم و اگر بتوانم براى پرسپوليس گل خواهم زد اما قسمت نبود و مهم ۳ امتياز بازى بود كه ما توانستيم آن را به دست بياوريم.

• از عملكرد خودتان رضايت داشتيد؟
– من تمام سعى خودم را به كار گرفتم تا براى تيمم مفيد باشم. تيم استقلال به خاطر حساسيت زيادى كه روى من داشت نفرات زيادى را براى مهار من گذاشته بود و اين بار يارگيرى تن به تن آنها باعث شد تا توپ زيادى به من نرسد و نتوانم آن فضاسازى دلخواهم را انجام دهم.

• راجع  به درگيرى كه بين حقيقى و شيث به وجود آمد چه نظرى داريد؟
– خيلى بهتر بود كه اين اتفاق نمى افتاد و اين گونه مسائل از ابتدا پيش نمى آمد. البته در چنين بازى حساسى طبيعى است كه به خاطر فشار عصبى و استرسى كه بين بچه ها هست دعوا و درگيرى پيش بيايد. نمى شود گفت كه اين ۲ بازيكن مقصر هستند چرا كه جريان بازى روى اعصاب آنها تأثير گذاشته بود اميدوارم كه ديگر شاهد چنين مسائلى نباشيم.

• هفته آينده بايد اولين بازى خود در جام حذفى را انجام بدهيد، اين بازى را چطور ارزيابى مى كنيد؟
– خب با اين برد ما انگيزه زيادى پيدا كرديم و اميدوارم كه با برد در چند بازى آينده به صدر جدول برسيم و حتى قهرمانى ليگ برتر را به دست بياوريم. ما براى بازى در جام حذفى انگيزه زيادى داريم و با تمام قدرت به مصاف اين بازى ها خواهيم رفت تا انشاءالله با قهرمانى در جام حذفى و كسب سهميه آسيايى ناكامى هاى فصل گذشته را جبران كنيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)