مرجع خبری پرسپولیسدر دربى ۶۸ در حالى پرسپوليس تيم پيروز ميدان لقب گرفت كه خط هافبك پرسپوليس – جز ۲۰ دقيقه ابتدايى بازى – برترى چشمگيرى نسبت به حريف خود داشت تا همان طور كه حسين بادامكى قبل از دربى گفته بود جنگ هافبك ها در ميانه ميدان، تعيين كننده تيم پيروز در اين ديدار حساس، مهم و حيثيتى باشد.

 

• همان طور كه قبل از بازى پيش بينى مى كردى ۳ امتياز دربى ۶۸ نصيب پرسپوليس شد.
– خدا را شكر مى كنم كه اين اتفاق رخ داد و پيش بينى ام درست از آب درآمد تا در خجالت و شرمندگى هواداران نمانيم و موفق شويم سومين برد پياپى مان را در چند هفته اخير جشن بگيريم.

• برخلاف بقيه دربى ها چه شد كه اين بار از تساوى ملامت آور در اين بازى خبرى نبود؟
– همه ديگر از تساوى خسته شده بودند، هم ما و هم استقلال. قبل از بازى فقط به فكر ۳ امتياز بوديم و بالاخره با يك بازى كه فكر مى كنم جذاب و تماشاگرپسند از كار درآمد طلسم تساوى ها را شكستيم و با برد پرسپوليس به قول شما به آن تساوى هاى تكرارى پايان داديم.

• گل زودهنگام استقلال اين ذهنيت را به وجود آورد كه پرسپوليس براى جبران كمى به مشكل بربخورد. چه شد كه قضيه كاملاً برعكس شد؟
– اعتراف مى كنم كه خودمان هم از آن گل كمى جا خورديم و توقع نداشتيم در دقايق اوليه دروازه مان را باز شده ببينيم اما خوشبختانه بعد از گل روحيه مان را از دست نداديم ، توانستيم تيم را جمع و جور كرده و با حمله و برنامه منطقى و به دور از احساسات كاذب در بهترين شرايط و زمان ممكن با گل تساوى به بازى برگرديم و اجازه ندهيم استرس گل زودهنگام حريف شيرازه تيم ما را از هم بپاشد.

• قبل از دربى معتقد بودى تيمى كه در جنگ ميانه ميدان پيروز شود بدون شك ۳ امتياز دربى را به دست مى آورد. اين تقابل را چطور ديدى؟
– قبول دارم كه در چند دقيقه اول بازى ميانه ميدان را از دست داديم و همين مسأله باعث شد حريف با استفاده از اين خلأ روى يك غافلگيرى دروازه ما را باز كند اما بعد از گل همان طور كه گفتم تمركزمان را حفظ كرديم و بعد از اينكه جنگ هاى تن به تن ميانه ميدان را برديم، به گل تساوى رسيديم و متعاقب آن اجازه بازيسازى را از حريف گرفتيم. همين مسأله باعث شد استقلال تقريباً هيچ فرصت ديگرى را روى دروازه ما ايجاد نكند و ما با برنامه جلو رفتيم و راه هاى رسيدن به دروازه حريف را مرور كرديم. در نهايت هم ضربه آخر را طورى به حريف وارد كرديم كه جاى هيچ حرف و حديثى باقى نماند.

• پس پرسپوليس استحقاق اين پيروزى را داشت؟
– صددرصد. شما يك ذره هم نسبت به اين مسأله شك و شبهه نداشته باشيد. اين برد حق ما بود. تازه اگر كمى شانس داشتيم حداقل مى بايست يكى، دو گل ديگر هم مى زديم كه نمى دانم بدشانسى ما مانع اين مسأله شد يا خوش شانسى حريف.

• در اين بازى يكى، دو فرصت خوب داشتى كه يكى را به هوار سپردى و ديگرى را خودت به سمت چهارچوب زدى كه گل نشد.
– در مورد صحنه اول يك لحظه از اشتباه حسين كاظمى استفاده كردم و در آن لحظه فكر كردم بهتر است پاس بدهم كه ضرب توپ كمى زياد بود و به هوار نرسيد. در مورد صحنه دوم هم كه در دقيقه آخر بازى در نيمه اول شكل گرفت شوت را خودم به سمت چهارچوب زدم كه يك مقدار بدشانسى باعث شد فقط يك كرنر نصيب ما شود.

• در اين ديدار از جمع بازيكنان پرسپوليس كدام يك را ستاره زمين معرفى مى كنى؟
– در تيم ما همه ستاره بودند. حتى كسانى كه روى نيمكت حرص و جوش مى خوردند تا نفراتى كه در ليست ۱۸ نفره نبودند. اين پيروزى سهم تلاش همه بچه ها و كادرفنى است كه با حمايت هواداران به وجود آمد و شايد درست نباشد از فرد خاصى نام ببرم.

• اما كريم باقرى در برنامه ۹۰ از تو به عنوان ستاره زمين ياد كرد.
– آقاكريم نسبت به من لطف داشتند و من از ايشان ممنونم. اين پيروزى به دست نيامد مگر با همدلى بچه ها، تلاش كادرفنى و لطف خدا. اميدوارم با تداوم اين روند ثابت كنيم پرسپوليس لياقت اين را دارد كه بيشتر از اينها پله هاى ترقى را طى كند.

• و حالا بهترين مسأله براى هواداران تداوم اين روند رو به رشد است.
– با اين مسأله موافقم. ما فصل پرفراز و نشيبى را طى كرديم و گاهى اوقات مثل بازى با شاهين شكست هاى تلخى را كسب كرده ايم اما من به شما قول مى دهم اين پيروزى ها چه در ليگ و چه در جام حذفى استمرار داشته باشد و بتوانيم در ليگ بهترين عنوان را به دست آوريم و از راه ميانبر جام حذفى نيز به قهرمانى برسيم.

• نظرت در مورد بازى با ايرانجوان بوشهر در جام حذفى چيست؟
– شما اطمينان داشته باشيد شكست تلخى را كه ۴ هفته پيش در ليگ مقابل شاهين بوشهر كسب كرديم اين بار در جام حذفى جبران مى كنيم. ما فقط باانگيزه پيروزى و كسب مجوز صعود به مرحله بالاتر جام حذفى به بوشهر مى رويم و مطمئن هستم با دست پر برمى گرديم تا يك گام به قهرمانى در جام حذفى نزديك تر شويم.

• آينده پرسپوليس را در ليگ چطور مى بينى؟
– انتظار از ما بالاست اما تا زمانى كه اميد داريم دست از تلاش برنمى داريم و همچنان به قهرمانى فكر مى كنيم. به هر حال هدف اول ما در ليگ رسيدن به پله اول است. اگر حريفان لغزش داشته باشند كارمان براى رسيدن به اين هدف مهيا مى شود چون از خودمان و نتيجه گيرى در بازى هاى باقيمانده اطمينان داريم. در غير اين صورت تمام هم و غم خود را به كسب سهميه آسيايى معطوف خواهيم كرد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)