مرجع خبری پرسپولیس : حضور در رتبه دوم؛ حداقل هدف کاشانی

بسيارى بر اين عقيده اند كه بعد از پيروزى در بازى دربى بهترين فرصت براى كاشانى است كه خود را كنار بكشد و بيش از اين ريسك نكند. در اين ارتباط به او توصيه هايى هم شده است اما حبيب كاشانى هنوز حداقل به يكى از اهداف خود نرسيده است. اوكه بار ديگر به مهره مورد اعتماد پرسپوليسى ها بدل شده است تا ناراحتى رفتن مهدوى كيا به استيل آذين را فراموش كنند. پيش از اين نيز در صحبت هاى خصوصى خود اعلام كرده بود كه تمايل دارد، پرسپوليس را كه در رده سوم تحويل گرفته، حداقل يك رده بالاتر تحويل بدهد البته آرزوهاى كاشانى براى پرسپوليس اين فصل به همين جا ختم نمى شود چون او در حاليكه به بازگشت شانس قهرمانى در ليگ برتر در صورت رقم خوردن بعضى نتايج براى سپاهان اميدوار است به قهرمانى جام حذفى و پايان بردن فصل با يك قهرمانى فكر مى كند تا ظرف ۲ دوره حضور در پرسوليس ۲ جام قهرمانى گرفته باشد.

 

کمک 100 میلیون تومانی اسپانسر دوم به پرسپولیس

پروفيل پارس، اسپانسر دوم پرسپوليس با پرداخت ۱۰۰ ميليون تومان به حساب باشگاه ميزان پرداختى خود را به ۴۰۰ ميليون تومان رساند و به اين شكل بخشى از نيازهاى مالى باشگاه سرخ پايتخت را برطرف كرد.

 بد نيست بدانيد قرارداد اين شركت با پرسپوليس ۶۰۰ ميليون تومان براى يك نيم فصل بوده كه در حدود ۲۰۰ ميليون تومان از اين مبلغ باقى مانده است.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)