پرسپولیس نیوز :بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما تیم اول پایتخت هستیم.
مهدی طارمی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی مقابل لخویا گفت: دو موضوع اینجا مطرح هست؛ اول تماشاگران که همیشه به آنها اهمیت می دهیم. دوم اینکه تیم اول پایتخت هستیم.یکی از پر تماشاگر ترین تیم های ‌آسیا هستیم.

وی افزود: بازی سختی با قهرمان قطر داریم. به خوبی می‌دانیم که این تیم قهرمان لیگ قطر شده اما ما هم به اندازه لخویا تیم خوبی هستیم و بهترین تیم ایرانیم. لخویا بهتر از الریان و الهلال عربستان نیست که نتوانیم آنها را شکست دهیم. حس می‌کنم می‌توانیم در مجموع دو بازی رفت و برگشت از سد لخویا بگذریم و به جمع ۸ تیم برتر آسیا برسیم.

وی در مورد اینکه به هواداران قول گلزنی می‌دهد یا نه گفت: فوتبال بازی اتفاقات است من نمی‌توانم قول بدهم که گل می‌زنم یا نه. همه ما با هم دفاع و حمله می‌کنیم و من فقط مسئول گلزنی نیستم و اینکه خط دفاع مسئول گل نخوردن. همه ما با هم هستیم. امیدوارم گل بزنم. برای این دو بازی تلاش زیادی کرده‌ایم. ان‌شاالله با سربلندی از این دو بازی بیرون می‌آییم و به مرحله بعد صعود می‌کنیم و خدا پاداش‌مان را می‌دهد.

مهاجم پرسپولیس در پایان گفت: هواداران در ورزشگاه حضور ندارند اما از آنها می‌خواهم که از پشت تلویزیون هم ما را دعا کنند تا ما پیروز شویم و ان‌شاالله با دعاهای آنها برنده شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)