پرسپولیس نیوز : با اهدای ۱۱ عضو فوتبالیست مازندرانی و هوادار عاشق پرسپولیس و کریمی زندگی ۴ جوان نجات یافت.

ابوالفضل ابراهیم‌پور جوان فوتبالیستی بود که در یک سانحه تصادف دچار آسیب‌های جدی شد، آسیب‌هایی که نهایتا منجر به مرگ مغزی این فوتبالیست جوان قائم‌شهری شدند.

 

ابوالفضل از هواداران پر و پا قرص پرسپولیس بود و علاقه شدیدی به علی کریمی داشت. تا جایی که در تیم خود با شماره ۸ در رقابت‌های جوانان باشگاههای قائم‌شهر بازی می‌کرد. وی همچنین هوادار مهدی مهدوی‌کیا دیگر اسطوره پرسپولیسی بود و در میان بازیکنان سال‌های اخیر نیز علاقه‌مند به بازی مهدی طارمی، حسین ماهینی، امید عالیشاه و احمد نوراللهی بود.

 

پدر ابوالفضل در چند سال پیش حین رانندگی با موتور دچار سانحه شد و تا مرز قطع شدن مچ پا پیش رفت اما با تلاش پزشکان این اتفاق نیفتاد و وی سلامت خود را ولو کمتر بدست آورد. این اتفاق انگار دست از سر این خانواده برنمی داشت تا اینکه در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان ابوالفضل ابراهیم پور به اتفاق ۳ نفر دیگر از دوستانش در یک سانحه تصادف دچار حادثه می شوند.

خانواده ابوالفضل سرانجام سخت ترین تصمیم زندگی شان را پس از مشورت با دایی این فوتبالیست که پزشک است می گیرند  و اعضای ابوالفضل به بیماران نیازمند اهدا شود. ابوالفضل به همراه یک تیم زبده پزشکی به تهران منتقل و ۱۱ عضو بدن وی از جمله قلب، کلیه، کبد ، ریه و … به ۴ بیمار نیازمند اهدا می شود تا چهار نفر به زندگی بازگشته و خانواده انها از این اتفاق خرسند شوند.

 

مراسم تشییع پیکر این جوان نیز با حضور گسترده مسولان استان و شهرستان و همچنین مردم قائم‌شهر و شهرستان سیمرغ برگزار شد و جمعیت کثیری در این مراسم حضور داشتند.پیکر ابوالفضل  ابراهیم پور در روستای  رکنکلای شهر سیمرغ به خاک سپرده شد.

امیرحسن جهانیان و ابوالفضل تقی زاده نیزدر این سانحه در دم جان باختند.

مادر این فوتبالیست مازنی در این باره گفت:”داغ بزرگی است که عزیز دلبندت را در نوجوانی از دست دهی.من شرایط مصاحبه کردن ندارم.فقط می توانم بگویم حین تشییع از ابوالفضل خواستم  به خاطر این تصمیم خودم و پدرش ما را ببخشد اما در همین لحظه جمله ای از پسر عزیزم را به خاطر می آوردم که روزی به من گفت: مامان یه روز کاری می کنم که باعث سربلندیتون بشم”.

 

در پی این اقدام خانواده ابراهیم‌پور بسیاری از افراد شهرستان سیمرغ و روستای رکنکلا اقدام به دریافت کارت اهدای عضو کرده و آمادگی خود را برای این اقدام در صورت مرگ مغزی اعلام داشتند. روحش شاد و یادش گرامی باد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)