پرسپولیس نیوز :نشست هماهنگی پیش از بازی پرسپولیس – الاهلی عربستان در هتل محل استقرار تیم الاهلی در ابوظبی تشکیل شد.

نشست هماهنگی پیش از بازی پرسپولیس – الاهلی ظهر امروز دوشنبه از ساعت ۱۲ به ریاست علی جبرئیل ناظر فلسطینی مسابقه برگزار شد.

تشکیل این جلسه با توجه به میزبانی الاهلی در این دیدار در هتل دوسیت تانی ابوظبی محل استقرار تیم عربستانی بود.

محمود خوردبین، محمد علی ترکاشوند و پندار خمارلو نیز به نمایندگی از باشگاه پرسپولیس در این نشست حضور پیدا کردند.

در جلسه هماهنگی بازی، نماینده باشگاه الاهلی عربستان در پاسخ به سوال ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره تخمین تعداد تماشاگران اعلام کرد؛ بر اساس پیش بینی که انجام داده‌اند، انتظار دارند حداکثر تا سه هزار نفر برای حمایت از تیم الاهلی در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

نمایندگان پرسپولیس هم پیش‌بینی کردند؛ دو تا سه هزار نفر تماشاگر داشته باشند که در این صورت با توجه به سوالات مکرر هواداران که نگران تهیه بلیت هستند باید گفت؛ می‌توانند با خیال راحت به ورزشگاه مراجعه کنند.

* همچنین با توجه به نتایج نشست هماهنگی، تیم فوتبال پرسپولیس طبق پیش بینی، برای بازی فردا یک دست سرخپوش خواهد بود. لباس دروازه‌بان و کاور نفرات ذخیره هم سبز خواهد بود و تیم الاهلی هم یک دست سفیدپوش می‌پوشد. لباس دروازه‌بان و کاور نیمکت نشینان نیز مشکی خواهد بود.

با توجه به فاصله هتل محل اقامت دو تیم تا ورزشگاه بن زاید، محل برگزاری مسابقه نیز تیم‌های پرسپولیس و الاهلی به ترتیب در ساعت‌های ۱۷:۳۰ دقیقه و ۱۷:۴۰ دقیقه هتل را به قصد ورزشگاه ترک خواهند کرد.

گفتنی است؛ درهای ورزشگاه ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه به روی تماشاگران باز خواهد شد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)