پرسپولیس نیوز :مدافع تیم پرسپولیس گفت: الهلال بهترین تیمی است که با آن بازی کردیم اما اگر اعتقاد برد مقابل این تیم نداشتیم به دبی نمی‌آمدیم.

محمد انصاری که در بازی با الهلال به دلیل محرومیت غایب است در صورت کارت زردی که مقابل الاهلی عربستان دریافت کرد، گفت« در آن دقایق از بازی ما خیلی تحت فشار بودیم و در دقیقه‌های نزدیک به ۸۰ بود که من کارت زرد گرفتم. فکر می‌کنم در آن دقایق یک- یک مساوی بودیم اما خدا را شکر بچه‌ها سراسر انگیزه بودند و در نهایت این تیم عربستانی را شکست دادیم.

وی که با دوربین باشگاه پرسپولیس صحبت می‌کرد در خصوص شب‌های محرم که پرسپولیسی‌ها مجبور هستند دور از ایران باشند، افزود: به هر حال این شب‌ها شب‌های بی‌توفیقی ماست هر چند که دل ما در این شب‌های ماه محرم است. سال گذشته هم در اردوی تیم ملی بودم و شب عاشورا با کره جنوبی بازی کردیم. خیلی‌ها این شب‌ها در بیمارستان هستند یا اینکه گرفتارند اما کسی که قلبا به اهل بیت ارادت داشته باشد توفیق آن را می‌برد.

مدافع تیم پرسپولیس درباره تیم الهلال حریف سرخپوشان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به نظر من تیم الاهلی تیم باپتانسیلی است و در خط حمله خیلی پرقدرت هستند. آنها نظم بازی‌شان را تغییر نمی‌دهند و به نظرم نسبت به همه تیم‌هایی که با آنها بازی کردیم الهلال تیم بسیار قدرتمندی است اما این دلیل نمی‌شود نتوانیم این تیم را شکست دهیم چرا که اگر این طور فکر می‌کردیم اصلا به دبی نمی‌آمدیمو اینطور با انگیزه تمرین نمی‌کردیم.

انصاری در خصوص حضور هواداران افزود: جدا حضور هواداران اثرگذار است و هر کجا که می‌رویم خوشبختانه هوادار داریم. امیدوارم در بازی با الهلال حمایت‌های خوبی از ما صورت بگیرد و پشت تیم باشند تا دست پر از زمین بیرون بیاییم.

این بازیکن در خصوص مصدومیتش هم تصریح کرد: خوشبختانه از نظر جسمانی خوب هستند اما به هر حال فوتبالیست بدون درد نمی‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)