پرسپولیس نیوز :بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی با الاهلی وقتی ۱۰ نفره شدیم و حتی زمانی که گل خوردیم دلم روشن بود که می‌بریم و صعود می‌کنیم که خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد.

کمال کامیابی‌نیا در خصوص صحنه اخراجش در بازی با الاهلی عربستان، گفت: آن بازی واقعا حساس بود اما من از عمد بازیکن حریف را نزدم. آن صحنه یک اتفاق بود که ناخواسته آن اتفاق رخ داد. حتی خودم شدت ضربه را فهمیدم و همه گفتند بد زدی اما دیدید که بازیکن آنها نقش بازی می‌کرد و بعد از اخراج من خیلی زود از زمین بلند شد و به بازی ادامه داد.

وی ادامه داد: باور کنید در آن بازی با وجود اینکه اخراج شدم ته دلم روشن بود و می‌دانستم که می‌بریم حتی به آنالیزور تیم هم گفتم این بازی را می‌بریم و او گفت اگر بردیم یک شام به تو می‌دهم که البته نداد! واقعا دست بازیکنان و هواداران درد نکند که در آن بازی یار دوازدهم ما بودند. در بازی با الهلال هم چند بازیکن ما نیستند اما همه بازیکنان مدعی بازی کردن هستند. خوشبختانه تیم خوبی داریم و اگر به حاشیه نرویم می‌توانیم حتی به فینال آسیا برویم.

کامیابی‌نیا در موردوضعیت بدنی‌اش افزود: خوشبختانه شرایط بدنی‌ام خوب است و هفته به هفته بهتر می‌شوم اما از ناحیه کتف کمی درد دارم که مرا اذیت می‌کند اما مطمئنا در ادامه صد در صد بهتر می‌شوم اما نیاز به زمان دارم. شکر خدا وضعیتم خوب است و ترسم ریخته و بهتر از این هم خواهم شد.

بازیکن شماره ۱۱ تیم پرسپولیس در باره حمایت هواداران از این تیم افزود: در بازی قبل همه دیدند که چه حمایت فوق‌العاده‌ای از ما شد و همه استقبال کردند و این را در نظر بگیرید که در دبی ایرانیان زیادی حضور دارند که از تیم ما حمایت می‌کنند. امیدوارم با دست پر به تهران بازگردیم و صد در صد با دعای خیر مردم علاوه بر اینکه قهرمان آسیا می‌شویم می‌توانیم به جام باشگاه‌های جهان هم صعود کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)