این صحبت ها در شان یک مدیر ارزشی نیست/ کاشانی حرف هایی میزند که روح دایی از آن خبر ندارد/چرا با وجود آثار تقوا در صورت خود آبروی محرم خود را می برید؟


مرجع خبری پرسپولیس : مجتبی شریفی رئیس سابق کمیته انضباطی فشار سعیدلو و توصیه کاشانی را از دلایل برکناری اش از کمیته انضباطی عنوان کرد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس رئیس سابقه کمیته انضباطی در یک گفتگوی تلویزیونی پس از برکناری محترمانه از سمت خود طی یک مصاحبه جنجالی پشت پرده برکناری خود از این سمت را عنوان کرده و علی کفاشیان و حبیب کاشانی را متهم به دروغ گویی کرد.

 

شریفی گفت : من چندین ماه پیش ابراز تمایل به قطع رابطه کرده و  آرزو کرده بودم که در مشهد به زندگی خود ادامه دهم اما اینکه دو مسابقه مانده به پایان فصل بیایند و با درخواست چند ماه پیش من موافقت کنند باعث این همه شبهه می شود و من نباید به آن پاسخ دهم.

 

وی درباره دلایل برکناری اش گفت : زندگی و کار من در تهران است و اصلا الان امکان رفتن به مشهد را ندارم و به زودی هم امکان پذیر نخواهد بود و فقط آرزو کردم روزی در مشهد زندگی کنم و دو مسابقه مانده به پایان لیگ مطرح کردن این دلیل منطقی جور در نمی آید.

 

 

به نوشته مرجع خبری، وی افزود: من از ابتدا هم با معرفی آقای علی آبادی به فدراسیون فوتبال آمده بودم و مشکلی با رفتن نداشتم. من به  آقای کفاشیان گفتم اگر ناراحت هستید من بروم اما ایشان آمد و گفت آقای سعیدلو از اعمال و مصاحبه های تو راضی نیست و من به دلیل شنیدن این صحبت و ناراحتی آقای سعیدلو از حضورم در کمیته انضباطی با این تصمیم موافقت کردم. اما ایشان می آید می گوید من این حرف را نزدم و خودم با استعفای شریفی موافقت کردم و سوال اینجاست اگر شما توصیه پذیر نیستی چرا با چندین استعفای قبلی موافقت نکردی و  دو بازی مانده به پایان لیگ این مساله را مطرح می کنی؟ شما می خواهی برکنار کنی از اختیارات مدیریتی خودت استفاده کن و این کار را انجام بده و نیازی نیست این سخن کذب را مطرح کنی چون الان اصلا استعفایی در دست ایشان نیست که بخواهد با آن موافقت کند.

 

مجتبی شریفی در خصوص تاثیر مدیریت باشگاه ها در برکنار اش تاکید کرد : مدیریت باشگاه پرسپولیس زنگ زده و به آقای کفاشیان گفته ما دیگه از دست آقای شریفی خسته شدیم و ایشان را بردارید و همان آقای حسن زاده را به جایش بگذارید. اصلا وقتی آقای حسن زاده دوست و مشاور آقای کفاشیان بوده احتیاجی نداشته که برای انتصاب ایشان آقای کاشانی وارد عمل شود. حتی آقای دکتر سجادی معاون سازمان زنگ زده و از آقای کفاشیان پرسیده قرار است آقای حسن زاده به کمیته انضباطی بیاید ، این مساله را انکار کرده اند.

 

شریفی درباره علت اختلافاتش با کاشانی گفت : آقای کاشانی در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در شیراز برای خراب کردن من یک ادعایی درباره علی دایی کرده که آقای دایی روحش از این ادعا خبر نداشته است. وی در جلسه هیئت رئیسه گفته « آقایان! شریفی با علی دایی در ارتباط است! گوشی را بزنم روی اسپیکر(بلندگو) تا گوش کنید که ایشان رای انضباطی را برای دایی خوانده است؟!» .

 

وی ادامه داد : این جملات در شأن یک مدیر ارزشی نیست. ما که ” آثار زهد و تقوا در چهره مان متجلی است” نباید در مدیریت مرتکب گناه بشویم. فرض کنید این حرف دروغ آقای کاشانی راست بود و سرمربی تیم شما ، شما را محرم دانسته و یک مطلبی را به شما گفته ، و اصلا فرض بگیریم بلوف زده است. آیا یک مدیر باید مطلب محرمانه سرمربی تیمش را در جلسه هیئت رئیسه مطرح کند؟ این عمل مگر نامش نمامی و سخن چینی نیست؟ پس آنچه ایشان مرتکب شده است یا دروغ است یا سخن چینی که یک مدیر نباید این اعمال را انجام دهد.

 

گفتنی است علی دایی در پاسخ به ادعای حبیب کاشانی که توسط مجتبی شریفی مطرح شده واکنش نشان داده و گفته : «من دوستان مشترکی با آقای شریفی داشتم اما بعد از حکمی که در خصوص ممنوع المصاحبه شدن من از صحبت درخصوص فوتبال صادر شد رابطه خود را به طور کامل با وی و حتی دوستان مشترکمان قطع کردم و بعد از صدور این حکم اصلا من آقای شریفی را قبول نداشتم که بخواهم با وی ارتباط داشته باشم. من درباره آمدن و رفتن ایشان هیچ صحبتی ندارم و کسانی باید در این باره صحبت کنند که او را برکنار کردند. »

 

کاربران سایت می توانند این مصاحبه را به طور کامل از طریق مرجع خبری پرسپولیس دانلود کنند : لینک دانلود

انتهای گزارش اختصاصی/امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)