یکشنبه 22 دی (16:00) 

مرجع خبری پرسپولیس : مدير برنامه‌هاي لوكا بوناچيچ: پرسپوليس جدي مذاكره نكرده است
او پيشنهادات بهتري از امارات و چين دارد / “لوكا” فعلا برنامه‌اي براي حضور در تهران ندارد

مدير برنامه‌هاي لوكا بوناچيچ گفت: لوكا فعلا برنامه‌اي براي آمدن به تهران ندارد و هنوز مذاكره جدي براي پيوستن او به تيم فوتبال پرسپوليس صورت نگرفته است.

شهريار ناظمي اظهار كرد: از طرف باشگاه پرسپوليس تاكنون تنها يك تماس با من گرفته شده است كه آن هم جدي نبوده است و مذاكره جدي براي مربيگري بوناچيچ در پرسپوليس صورت نگرفته است.

وي ادامه داد: كساني كه از طرف پرسپوليس تماس گرفته بودند تنها مي خواستند بدانند كه لوكا تمايل دارد در پرسپوليس مربيگري كند يا خير. البته لوكا هم تمايل به اين كار دارد اما، او عقيده دارد به هر قيمتي حاضر نيست كه به تهران برود. او هم اكنون چند پيشنهاد از تيم هاي اماراتي و يك پيشنهاد از يك تيم چيني دارد كه آنها از لحاظ مالي براي بوناچيچ بهتر هستند.

ناظمي خاطر نشان كرد: لوكا به هر قيمتي به پرسپوليس نمي آيد اما، حضور اين تيم در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي آسيا عاملي است كه لوكا را براي پيوستن به اين تيم علاقمند كرده است.

وي درپايان با تكذيب حضور بوناچيچ طي روزهاي آينده در تهران خاطر نشان كرد: فكر مي‌كنم كه پرسپوليس گزينه هاي ديگري هم دارد و بيشتر وقت خود را صرف مذاكره با آن گزينه ها كرده است به هر حال در شرايط كنوني بوناچيچ برنامه‌يي براي حضور در تهران ندارد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)