پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال سپاهان از مذاکره هافبک این تیم با مسئولان باشگاه پرسپولیس ابراز بی‌اطلاعی کرد.

رسول خوروش در خصوص وضعیت باشگاه سپاهان در فصل نقل‌وانتقالات اظهار داشت: قرار بر این است که اتفاقات نقل‌وانتقالات باشگاه را در صورت نهایی شدن از سایت باشگاه اعلام رسمی کنیم. البته تاکنون حضور وریا غفوری و رسول نویدکیا در سپاهان قطعی شده است.

وی با بیان اینکه مسئولان باشگاه سپاهان در حال مذاکره با هادی عقیلی و امید ابراهیمی برای تمدید قرارداد هستند، افزود: چند روز پیش صحبت‌های خوبی با عقیلی داشتیم اما این مذاکرات هنوز نهایی نشده است. در جلسات بعدی که با این بازیکن خواهیم داشت قطعاً به نتیجه می‌رسیم. ضمن مذاکره با عقیلی، بررسی شرایط ابراهیمی برای تمدید قرارداد را هم در دستور کار خواهیم داشت.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه گفته می‌شود امید ابراهیمی برای فصل آینده با مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکره کرده و به توافقاتی هم رسیده است، گفت: زمانی که ما با ابراهیمی صحبت کردیم، او از ما دو هفته زمان خواست تا استراحت کند و بعد از آن مذاکره کنیم. اگر بین او و باشگاه پرسپولیس هم مذاکره‌ای صورت گرفته باشد ما از آن بی‌خبریم.

خوروش تأکید کرد: باشگاه سپاهان تلاش می‌کند مهره‌های ارزشمند خود را حفظ کند. مطمئناً در مذاکراتی که خواهیم داشت، سعی می‌کنیم قرارداد عقیلی و ابراهیمی را تمدید کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)