معاون ورزشی تیم فوتبال گهر دورود از سمت خود برکنار شد.

به نقل از سایت باشگاه گهر، محمد رضا خروطی در رابطه با مسائل پیش آمده در تمرین پنج شنبه گفت: پنج شنبه برای دیدار با بازیکنان و بررسی پاره ای مشکلات به محل تمرین رفتیم که لازم دیدم با بازیکنان صحبت کنم و در بین صحبت هایم از عملکرد برخی مسئولان در خصوص عدم حمایت و توجه لازم به تیم گله کردم که ظاهرا به مذاق معاون ورزشی خوش نیامد که به قصد شکاف بین مردم و مسئولان شهرستان دورود با عوامل اجرایی تیم و ضربه زدن به تیم در بازیهای باقی مانده شروع به جار و جنجال و جوسازی و فحاشی کرد و بلافاصله با یک خبرگزاری معتبر مصاحبه کرد.

وی ادامه داد: صحبت های من صرفا انتقاد بود. بعضی انتقادها به من و هدایتی نیز وارد شده و ما خودمان را مسئول رسیدگی و پاسخ می دانیم نه اینکه به جار و جنجال بپردازیم. ما خودمان هم ایراداتی داریم ولی برای بهبود و رسیدگی بهتر مانع نقد خودمان نمی شویم. بحث ما صرفا انتقادی بوده و تا مشکلات عنوان نشود کسی رسیدگی نخواهد کرد ما از مسئولان توقع داریم به این تیم محبوب توجه بیشتری داشته باشند و پاسخگوی انتقادات باشند ما نمی دانیم شاید بضاعت و توان مسئولین محترم هم در همین حد بوده است.

خروطی گفت: روی سخنم در ابتدا به همین آقایی است که ادعا می کند هدایتی و ما مسبب رسیدن این تیم به وضعیت فعلی هستیم. مگر این تیم از ابتدا و تا پایان نیم فصل اول در اختیار شما نبود؟ بفرمایید چه گلی به سر تیم زدید؟ اگر قادر به اداره تیم و پرداخت هزینه های سنگین آن بودید چرا آن را به هدایتی واگذار کردید؟ هدایتی علیرغم هزینه سنگینی که از اواسط فصل کرده و تیم جایگاه خوبی کسب ننموده هیچ ادعایی ندارد ولی شما که فقط حرف و ادعای حمایت از تیم دارید الان مدعی تیم شده اید و طلب پول می کنید!

مدیر اجرایی گهر افزود: آیا همین شما نبودید که در همان ایام حضور هدایتی فقط بدنبال پست بودید و می گفتید چرا به من پست نمی دهید؟ آقای عزیز باید به عرض شما برسانم طلب پست و پول کردن نشانه دلسوزی نیست. فرموده اید که تحت فشار هستید! بفرمایید چه فشاری را تحمل می کنید که تحملتان تمام شده؟ یا صرفا برای منافعتان شروع به جار و جنجال کرده اید. ضمنا چرا تا قبل از انفصال از خدمت انتقاد نمی کردید؟ چرا وقتی منافعتان به خطر افتاد منتقد شدید و طلبکار؟ چرا حداقل به خاطر مصالح و آرامش تیم در بازی های باقی مانده سکوت اختیار نمی کنید؟ جز این است که خودخواهی و منفعت خود را به تیم ترجیح می دهید؟

خروطی ادامه داد: تیم گهر دورود فصل گذشته غیرتمندانه جنگید و به لیگ برتر آمد ولی بدلیل کاستی ها و مسائلی که همه می دانیم در ابتدای فصل خوب بسته نشد و با کمترین امکانات بازی ها را آغاز کرد. با وجود مشکلات و سختی های فراوان مردم این استان و خصوصا شهر دورود حمایت بی نظیری از تیم محبوبشان داشته اند که زبانزد همه شد. این موضوع در مصاحبه های آقای مایلی کهن، آقای هدایتی و خودم نیز بارها منعکس شد. غیرت مثال زدنی مردم شهر دورود و حمایت و حضور تاثیر گذار ایشان غیر قابل توصیف است.

وی گفت: تلاش مجموعه کادر فنی و بازیکنان با غیرت این تیم آنقدر تاثیر گذار بوده است که ما لحظه ای به کم کاری و سهل انگاری فکر نکرده ایم و به یاد نمی آورم هیچ یک از آقایان اعم از سرمربی، بهره بردار و یا حتی هیچ رسانه و مسئولی حرفی بابت در خصوص نتایج ضعیف تیم زده باشد و این بدلیل به تلاش خالصانه و غیرتمندانه تیم است. باید صادقانه بگویم هیچ کس در تیم کوتاهی و کم کاری نکرده است.

خروطی ادامه داد: در خصوص مسائل مالی باید بگویم بازیکنان تیم تا این لحظه حدود 60درصد از قرارداد خود را دریافت کرده اند. این درحالی است که در زمان آغاز فصل و تا نیم فصل اول تنها مبلغ 250 میلیون توسط شهرداری محترم به تیم کمک شد و از ابتدای نیم فصل دوم به بعد حدود 2.5 میلیارد توسط بهره بردار تیم آقای هدایتی پرداخت شده و ایشان حتی عنوان کردند که علیرغم حرفهایی که در خصوص عدم تمایل هدایتی به هزینه کردن در تیمی که در حال سقوط است، عنوان شده است، باید به اطلاع مردم عزیز دورود برسانم که هدایتی قول داده تا ریال آخر مبالغ را طبق توافق با نماینده قوه قضائیه و قوانین و مقررات سازمان لیگ بپردازد. همچنین برای نشان دادن ارادت خود به مردم لرستان قول دادند با وجود اینکه تعهد ما برای مدیریت و حمایت مالی تیم تا پایان این فصل است ولی هم در صورت ماندن تیم در لیگ برتر و هم در وضعیت سقوط تیم به لیگ دسته یک نگران نباشند و در صورتیکه مردم مدیریت تیم شان را بعهده بگیرند در کنار آنها خواهند بود و به تیم کمک خواهند کرد تا این تیم شایسته مجددا به لیگ برتر باز گردد.

مدیر اجرایی گهر در خصوص اظهارت بهره بردار تیم ادامه داد: هدایتی با اظهار دلخوری از بعضی کم لطفی ها در این باره اعلام کرد به این تیم و مردم غیرتمند آن بسیار علاقه مندم و بدون هیچ چشم داشتی و با کمال میل در خدمت این تیم بوده و هستم و هرگز لطف و محبت آنها نسبت به خودم را فراموش نخواهم کرد. این تیم بسیار دوست داشتنی است و من مطمئنم همه از فقدان تیم گهر در لیگ برتر ناراحت خواهند شد. ما این تیم را در رتبه هجدهم جدول تحویل گرفتیم و حالا هم همان رتبه را در جدول دارد هم اینک نیز همچنان به این تیم و غیرت آن ایمان دارم و مطمئنم باز های باقی مانده را غیرتمندانه خواهند جنگید و با یک فوتبال پاک و شرافتمندانه و مردانه که بارها در طول این فصل آن را ارائه داده اند ان‌شاءالله به جایگاه شایسته خود خواهند رسید.

خروطی افزود: من بدون هیچ چشم داشتی مسئولیت تیم را پذیرفته ام و دنبال هیچ منفعت مالی نیستم علاوه بر این ما همگی به ماندن تیم در لیگ برتر بسیار امیدواریم، دلیل آن هم این است که اولا هنوز تکلیف قانون جدید شانزده تیمی شده لیگ برتر قطعی نشده و ثانیا از اتفاقات فوتبالی که بگذریم هنوز به غیرت بازیکنان اعتقاد داریم و در اینجا لازم می دانم به اطلاع مجموعه کادر فنی و بازیکنان تیم برسانم چنانچه موفق به برد در هر چهار بازی آینده شوند حتی در صورت سقوط تیم پاداش ویژه ای برای آنها در نظر گرفته ایم.

وی در ادامه گفت: در حالی که افراد پولدار در استان کم نداریم ظاهرا کسی علاقه مند به هزینه کردن در این تیم محبوب و مردمی نیست و اکثر مسئولان به امید هدایتی مشکلات تیم را پیگیری نمی کنند، در حالی که بعضی استانها آرزوی داشتن چنین تیمی را دارند. البته هدایتی هم بی هیچ چشم داشت مادی و از صمیم قلب در کنار تیم بوده است. بدون شک افرادی که از جیب خود و بدون هیچ چشم داشتی به تیم کمک کرده اند باور پذیرترند. این تیم از اواسط فصل جاری مشکل مالی نداشته است و مشکلات فنی باعث این وضعیت شده و تاکید می کنم بازیکنان با غیرت، همه تلاش خود را کرده اند ولی توانشان در همین حد بوده است. شاهد این موضوع هم آقای مایلی کهن است که بارها در مصاحبه شان عنوان کردند که همه توان ما همین حد است، همینطور عزیزانی که در ابتدای فصل در کنار تیم بوده اند تصدیق می کنند که با شرایط حاکم در آن زمان بهتر از این نمی توانستند تیم را ببندند. اگر انصاف به خرج بدهیم باید همه بپذیریم مشکل اصلی تیم باز می گردد به ابتدای فصل و کاستی های آن زمان در خصوص جمع کردن و بستن تیم که در اینجا هم نمی توان کسی را مقصر دانست.

خروطی ادامه داد: لازم است به اطلاع مردم دورود برسانم ظاهرا از ابتدای فصل برخی از دوستان که کنار تیم بوده اند صرفا به دنبال بهره برداری های سیاسی و مادی خود بوده اند ولی اکنون تلاش دارند تا فرافکنی کنند، در حالی که تا این لحظه هیچ کمکی به تیم نکرده اند. اگر چنانچه ما اشتباه می کنیم از این آقایان می خواهیم بفرمایید شما برای تیم خودتان چکار کرده اید؟

وی افزود: من این موضوع را به خود مردم لرستان و دورود واگذار می کنم که خود ایشان پی گیری کنند که این افراد که ادعای کمک به تیم را دارند جز بهره برداری سیاسی و مالی تا این لحظه چه کمکی به تیم کرده اند؟

مدیر اجرایی گهر در پایان گفت: به احترام مردم دورود و بنا به مصلحت تیم و ایجاد جو آرام در تیم برای بازی های باقی مانده معاون ورزشی تیم، در همان جلسه روز پنج شنبه با بازیکنان شفاها از حضور در کنار تیم محروم شد که لازم می دانم در اینجا انفصال ایشان از تیم را رسما اعلام کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)