مرجع خبری پرسپولیس : در حالیکه شش هفته از بازی های لیگ برتر گذشته، پرسپولیس هنوز که هنوز است نتوانسته پس از گذشت شش بازی بین بازیکنانش هماهنگی لازم را بوجود بیاورد.
از آنطرف زلاتکو کراانچار از قرار معلوم هیچ علاقه ای به تعویض بازیکنانی که در ترکیب پرسپولیس ضعیفترین و خنثی ترین بازی ها را انجام می دهند، ندارد.

شاید آقای سرمربی فکر می کند با عدم تغییر در ترکیب تیمش، می تواند هماهنگی را به این تیم باز گرداند اما توجهی به این امر ندارد که تیم تحت نظر او از مشکلاتی رنج می برد که کرانچار از قرار معلوم توجهی به آنها نداشته و یا اینکه واقعا متوجه این ضعف ها نشده است.
پرسپولیس در کناره ها و البته در خط دوم میانی اش نیاز به بازیکنانی دارد که قابلیت بازی سرعتی را داشته باشند. این مورد را می توان در علیرضا محمد یافت اما در سایر عناصری که در کناره های این تیم حضور دارند این مورد یافت نمی شود و در خط میانی هم به غیر از مجتبی زارعی، بازیکن دیگری در خط هافبک این تیم دیده نمی شود و این در حالی است که زلاتکو به عجیب ترین شکل ممکن زارعی را نیمکت نشین کرده و به بازیکنانی میدان داده که نه تنها جای خالی زارعی را پر نکرده اند بلکه بازی خودشان و پرسپولیس را خراب کرده اند.

هافبک های دفاعی پرسپولیس قابلیت بازی در این پست را ندارند . حسین بادامکی نمونه این بازیکنان است که در فصل گذشته غرغر کردن هایش برای اینکه وینگادا به او بازی نمی دهد گوش همه را کرده بود.

دروازه بانی که توان جایگیری مناسب و چینش دیوار دفاعی را ندارد و البته چه گلهایی که در این راه دریافت نکرده. از بازی با مس بگیر تا همین بازی آخر برابر شاهین بوشهر.
به قول پروین:”فوتبالیست های آب پرتقالی که دو تا روپایی هم بلد نیستند بزنند.” مشخص نیست با چه معیاری در ترکیب تیمی قرار می گیرند تا سوهان روح هوادارانی باشد که می خواهند ناکامی فصل گذشته را از یاد ببرند اما بنظر می رسد این راهی که کرانچار با این نوع شیوه بهره گیری از بازیکنانش در پیش گرفته، ختم به ترکستان شود. آیا او می داند با بها دادن بیجا به امثال بادامکی و بائو دارد روح مبارزه طلبی، انگیزه ، شور و هیجان را نزد سایر بازیکنانی که بر نیمکت ذخیره ها میخ شده اند، می کشد؟

وسلی برازیلیا هرگاه به بازی آمده بهترین بازی را از خود به نمایش گذارده است، او باید چه کند تا راهی به ترکیب اصلی بیابد؟
دفاع پرسپولیس برابر شاهین به پنیر سوئیسی بیشتر شباهت داشت تا یک دیوار بتونی!!! فلسفه نیمکت نشینی شیث چیست؟ حیدری حضور دارد تا اوت بلند پرتاب کند؟ در کجای دنیا و کدام تیم بزرگ می بینید از تاکتیک اوت دستی استفاده کنند؟

 کاملا مشخص است که پرسپولیس خلا یک هافبک طراح و تکنیکی را حس می کند ،پس اصولا هدف از خرید مهدی شیری چه بوده و فردا البته ملامحمد!!
در بازی ای که گذشت ، هواداران پرسپولیس بازیکنان این تیم درآمدند، آیا کرانچار می داند در بازی های آینده نوبت او نیز خواهد رسید؟ 

نویسنده : علی باستانی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)