مرجع خبری پرسپولیس : مثل اینکه پرسپولیس امسال در هر سطحی، داستان طول و درازی برای هواداران خود تدارک دیده است. بهادر عبدی بازیگر جدید داستان باشگاه پرسپولیس است دیروز خبری منتشر شد که بهادر عبدی در لیست بازیکنان باشگاه پرسپولیس حضور ندارد و خبر حذف این بازیکن از لیست و جایگزینی کلاه کج نادرست است، چون عبدی از ابتدا در لیست پرسپولیس جایی نداشته است. این تکذیب خبر، متعاقب خبری منتشر شد که مدعی بود با پیوستن عادل کلاه کج به پرسپولیس، عبدی از لیست بازیکنان پرسپولیس حذف و به لیست بازیکنان زیر 23 سال اضافه می‌شود. خبری که اگرچه تکذیب شد اما امروز دوباره بهادر عبدی آن را تکرار کرده است و گفته من جز لیست بازیکنان زیر 23 سال پرسپولیس هستم.

نکته جالب توجه این میان این است که بهادر عبدی متولد روز دهم اردیبهشت سال 1361 است و با یک حساب سرانگشتی ساده، می‌توان متوجه شد که 27 سال سن دارد و به هیچ وجه نمی‌تواند در لیست زیر 23 ساله‌ها جا بگیرد؛ همانطور که در فصل گذشته هم فقط در لیست بازیکنان بزرگسال حضور داشت. بهادر عبدی که در مسابقات فصل پیش حضور ثابتش همیشه مورد اعتراض تماشاگران این تیم بود، به نظر می‌رسد که در لیست بازیکنان این فصل پرسپولیس جایی ندارد و نکته عجیب اینکه در تمام تمرینات پیش از فصل پرسپولیس حضور داشته است.

پرسپولیس در چند ماه اخیر، فصل جدیدی را در فوتبال ایران گشوده است که شامل ساختن داستان‌های سریال‌وار درباره مسائل مختلف می‌شود؛ از آوردن مربی خارجی تا تمدید قرارداد با کریمی و این آخری هم که مربوط می‌شود به بودن یا نبودن بهادر عبدی در لیست بازیکنان

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)