مرجع خبری پرسپولیس : معاون پارلمانی و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: 30 درصد از سهام دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران امسال به بخش خصوصی واگذار می شود.

سیداحمد رسولی نژاد روز دوشنبه در نشست مشترك با روسای هیات های ورزشی آذربایجان شرقی، افزود: تلاش داریم مشاركت بخش خصوصی در عرصه ورزش را بیش از پیش كنیم و در همین راستا و در سال آینده تمام سهام این دو تیم را به بخش خصوصی واگذار خواهیم كرد.

عصو هیئت مدیره باشگاه استقلال با اشاره تلاش های صورت گرفته در ورزش استان در 26 ماه گذشته، گفت: با كارهای انجام گرفته، این استان از رتبه 27 كشور به جمع 10 استان برتر ارتقا یافته و این نشانگر مدیریت خوب در استان است.

رسولی نژاد افزود: سال گذشته تعداد ورزشكاران سازمان یافته نزدیك به 103 هزار نفر رسید كه رشد خوبی در مقایسه با سال های قبل داشت و برنامه ریزی شده تا این رقم به 150 هزار نفر افزایش یابد.

وی از برنامه وزارت برای شناسایی رشته های ورزشی در استان ها كه قابلیت كسب مدال المپیك دارند خبر داد و گفت: این رشته ها در استان ها شناسایی و سرمایه گذاری خواهند شد تا برای كشور افتخار آفرینی كنند.

وی با اشاره به مشكلات شهرستان ها در بخش زیرساخت های ورزشی، افزود: در گذشته در ساخت اماكن ورزشی به نیازهای شهرستان ها توجه نمی شد و بیشتر بر اساس جمعیت آن شهرستان و یا فشارهای سیاسی نسبت به ساخت سالن می شد و پس از مدتی این سالن ها كارآیی خود را از دست می داد.

رسولی نژاد گفت: سعی خواهیم كرد پس از این، نیازهای مردم شهرستان ها را در ساخت اماكن ورزشی مد نظر قرار دهیم.

وی گفت: افزایش بودجه هیات های ورزشی شهرستان ها و همچنین افزایش نیروی انسانی اداره كل ها از برنامه های اصلی وزارتخانه در سالجاری خواهد بود.

در ادامه این نشست مشترك، هیات های ورزشی آذربایجان شرقی به بیان مشكلات خود پرداختند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)