مرجع خبری پرسپولیس : کمیته فرهنگی و اجتماعی باشگاه پرسپولیس امروز تشکیل جلسه داد و با تصویب نهایی برنامه اجرایی این کمیته در سال 91، روسای بخش ها و مسئولان و پروژه های مختلفی که در این برنامه دیده شده است، را مشخص کرد.

به گزارش مرجع خبری از سایت باشگاه پرسپولیس، کمیته فرهنگی باشگاه طراحی برنامه اجرایی این کمیته برای سال 91 را اواخر سال گذشته آغاز کرد.

این برنامه براساس نیازهای باشگاه، هواداران و نیازهای اجتماعی با تکیه بر سیاستگزاری های کلان باشگاه طرح ریزی شد و هدف از آن ارتقاء سطح ارتباط باشگاه با هوادار و حتی مردم عادی که می توانند به خانواده بزرگ پرسپولیس ملحق شوند. در واقع هدف از اجرای این طرح نقش آفرینی باشگاه پرسپولیس در تمام عرصه های زندگی است تا هواداران بتوانند براساس نیازهای خود از آنها استفاده کنند.

از ویژگی های این برنامه، فراگیری آن به شکلی است که هیچیک از برنامه های فرهنگی که در ورزش فوتبال ایران به اجرا در آمده است را نمی توان با آن مقایسه کرد.

حضور در تمام ابعاد فرهنگی و اجتماعی از محیط های ورزشی گرفته تا مراکز علمی، آموزشی و هنری، مورد تاکید این برنامه قرار دارد.

در این برنامه از برگزاری نمایشگاه های هنری، جشن ها، همکاری با مراکز علمی و دانشگاهی، حمایت از تحقیقات، تشکیلات هواداری، اقداماتی که باید در ورزشگاه ها صورت بگیرد، رادیو و روزنامه پرسپولیس، کتاب جامع پرسپولیس، سایت باشگاه و بسیاری موارد دیگر لحاظ شده است که در مجموع 30 طرح و پروژه را شامل می شود.

کمیته فرهنگی در جلسه امروز خود، روسای بخش های مختلف و مسئولان پروژه های گوناگون را مشخص کرد و طرح ها و پروژه ها بر اساس اولویت ها به مرحله اجرا در می آید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)