یکشنبه 20 بهمن (14:23)

مرجع خبری پرسپولیس :  رئيس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: با برگزاري كلاس توجيهي تخلفات بازي پرسپوليس و استقلال كاهش مي‌يابد.

مجتبي شريفي عنوان كرد: فردا در فدراسيون فوتبال كلاس توجيهي براي بازيكنان استقلال و پرسپوليس برگزار خواهد شد. اعتقاد داريم برگزاري اين كلاس به كاهش تنش در دربي تهران كمك خواهد كرد.
وي درباره محورهاي اين كلاس اظهار داشت: آموزش اهم موارد تخلف در ميادين ورزشي، تعريف رفتار غيرورزشي و مصاديق آن، تعريف رفتار زننده و مصاديق آن، تعريف برخورد شديد و مصاديق آن، تعريف اهانت و بي‌احترامي و مصاديق آن و بيان تنبيهات و مصاديق آن از جمله محورهاي نشست فردا خواهد بود.
رئيس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال تاكيد كرد: بسياري از بازيكنان از قوانين آگاهي كامل ندارند و به همين جهت دچار مشكل مي‌شوند. هدف ما اين است كه با اطلاع‌رساني درست جلوي تخلفات را بگيريم.

شريفي خاطرنشان كرد: سال گذشته نيكبخت واحدي پس از تعويض بطري آب را به زمين انداخت. او در كميته انضباطي اعلام كرد كه نمي‌دانسته اين كارش مصداق تخلف است.
وي ادامه داد: آرش برهاني نيز در يك صحنه توپ را پس از سوت داور وارد دروازه پرسپوليس كرد. شايد اين در نگاه اول موضوع خاصي نباشد اما با توجه به اينكه ديدار پرسپوليس و استقلال يك مسابقه خاص و با حضور تماشاگران پرشمار است بايد اين موارد را به بازيكنان گوشزد كنيم.
رئيس كميته انضباطي يادآور شد: ديدار پرسپوليس و استقلال حساسيت فراواني دارد و به همين دليل همه بايد در كاهش تنش تلاش كنيم. برگزاري كلاس توجيهي براي بازيكنان دو تيم در همين راستا است.
وي اضافه كرد: گاهي اوقات اعتراض بازيكنان و مربيان در كنار زمين باعث تحريك تماشاگران مي‌شود به همين دليل علاوه بر نشست فردا قصد داريم امروز باذمديران و مربيان اين دو باشگاه نيز جلسه داشته باشيم تا به كاهش تنش كمك كنيم.
شريفي درباره اتفاقات رخ داده در ديدار پرسپوليس و داماش گفت: منتظر گزارش اين بازي هستيم تا با بررسي همه موارد بتوانيم در مورد اين موضوع تصميم‌گيري كنيم.
گفتني است در ديدار پرسپوليس و داماش در پايان مسابقه بين افشين چاووشي و مازيار زارع درگيري به وجود آمد همچنين تماشاگران داماش از الفاظي عليه زارع استفاده كردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)