مرجع خبری پرسپولیس : علی آبادی : 70 درصد سهام استقلال و پرسپولیس به مردم واگذار می شود

رئیس سازمان تربیت بدنی عصر شنبه از واگذاری 70 درصد سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به مردم خبر داد.

محمد علی آبادی در حاشیه تمرین عصر شنبه تیم ملی فوتبال کشورمان در جمع خبرنگاران گفت: کار داخل زمین تخصصی و ما نمی توانیم کار خاصی انجام دهیم . وظیفه ما حمایت و پشتیبانی و تامین نیازهای تیم ملی است.

وی فضای حاکم بر اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه با حضور قطبی همه به هم نزدیک شده اند و بین بازیکنان و علاقمندان به فوتبال پیوندی برقرار شده و نگاه ملی به تیم ملی بوجود آمده است.

رئیس سازمان تربیت بدنی با بیان اینکه هرگاه در جامعه نگاه ملی بوجود آید موفقیت حاصل خواهد شد خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم ملی شرایط روحی خوبی دارند و با علاقه خود را آماده مسابقات پیش رو می کنند.

محمدعلی آبادی خاطرنشان کرد: مردم و نظام آنچه را که از بازیکنان و مربیان تیم ملی می خواهند این است که کم فروشی نکنند. مردم به همان اندازه که فوتبال در کشورهای بزرگ دنیا را می فهمند زمانی که احساس می کنند بین مربی و بازیکنان و مسئولان ناهماهنگی وجود دارد ناراحت می شوند.

وی افزود: برای موفقیت تیم ملی همه باید همفکر حرکت کنند که خوشبختانه این نگاه در تیم ملی بوجود آمده و عزم بازیکنان برای رسیدن به این مهم جذم شده است.

علی آبادی در خصوص واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت:

 بحث واگذاری همیشه و همواره مطرح بوده و از الزاماتی بوده که باید روی آن کار می کردیم. به دنبال این بودیم که سهام این دو باشگاه را به یک سازمان و یک گروه چندنفره و یا هواداران آنها واگذار کنیم اما بورس اجازه واگذاری را نمی داد و تاکید می کرد این دو باشگاه زیان ده هستند و امکان واگذاری آنها وجود ندارد.

وی ادامه داد: هواداران این دو تیم در سراسر کشور هستند که حدود 70 درصد این سهام به مردم واگذار می شود و باقی سهام نیز در اختیار سازمان و یا نهادی قرار می گیرد که توانایی تامین و اداره این دو باشگاه را داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)