مرجع خبری پرسپولیس :  مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به خواسته‌هاي خودم رسيده‌ام و تقريبا بازيكنان پرسپوليس 70 درصد آماده هستند.

احمدرضا عابدزاده در خصوص وضعيت بازيكنان اظهار داشت: به مديرعامل باشگاه برنامه‌اي 20 جلسه اي تقديم كردم تا بازيكنان را 80 الي 85 درصد از لحاظ بدني آماده كنم.
وي افزود: تا به امروز از شرايط بازيكنان راضي هستم. بازيكنان پرسپوليس 65 الي 70 درصد از لحاظ بدني آماده هستند.
عابدزاده ادامه داد: حسين عبدي به عنوان مربي در اين تيم شروع به كار مي‌كند و قرار است سرمربي تيم نيز از يكشنبه هفته آينده به ما اضافه بشود. آنها برنامه هاي جديدي را داده‌اند. من هم تابع باشگاه هستم
اين مربي خاطرنشان كرد: براي برگزاري تمرينات بدنسازي پرسپوليس فيلم هاي زيادي را مطالعه كردم و با بزرگان زيادي مشورت كردم؛ حتي بي خوابي‌هاي كشيدم كه بتوانم تيمي سرحال را تحويل دهم.
عابدزاده در پاسخ به سوالی در خصوص سرمربي پرسپوليس گفت: اميدوارم سرمربي پرسپوليس هر چه زودتر به ما اضافه شود. هماهنگي در كادر فني بسيار مهم است و در اين راستا اردوي تركيه نيز مي‌تواند كمكي براي موفقيت ما باشد.
وي در خصوص دعوت عليرضا حقيقي در تيم اميد نیز گفت: حقيقي دروازه باني خوب و با فيزيك بدني مناسب است. او بايد قدر خودش را بداند و با تمرينات بيشتر بتواند حق خود را در تيم ملي بگيرد. من براي او آرزوي موفقيت مي‌كنم و سعي مي‌كنم باز هم به او كمك كنم تا در چارچوب تيم ملي موفق باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)