مرجع خبري پرسپوليس : بهداد سليمي تا پایان سال 92 براي پرسپوليس وزنه می زند.


قوي‌ترين مرد جهان كه امروز (شنبه) با حضور در باشگاه پرسپوليس برای عقد قرارداد به توافق رسیده بود. عصر امروز قراردادش را با باشگاه به امضا رساند.

 

سلیمی هم براي فصل جاري رقابت‌هاي وزنه‌برداري ليگ كشور و هم براي فصل بعدي اين ليگ يعني تا سال 1392 براي پرسپوليس وزنه مي‌زند. همچنين سليمي علاوه بر رقابت‌هاي داخلي، در بازي‌هاي بين‌المللي هم با باشگاه پرسپوليس طرف قرارداد است.

 

سردار رويانيان در جلسه امروز با سليمي توافق کرد قهرمان المپیک لندن تا پايان فصل 92 رقابت‌هاي وزنه‌برداري به عنوان كاپيتان تيم وزنه‌برداري باشگاه پرسپوليس وزنه بزند و برای تشکیل تیم کامل برای فصل آینده باشگاه را همراهی کند.

 

سليمي که ظهر امروز به همراه كوروش باقري سرمربي تيم ملي وزنه‌برداري در باشگاه حضور يافته بود، عصر امروز قرارداد رسمی را امضا كرد.

 

سلیمی در رقابت های قهرمانی آسیا که اردیبهشت ماه سال 92 برگزار می­شود و همچنین مسابقات قهرمانی جهان تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و این باشگاه علاوه بر حمایت مالی در زمینه جذب اسپانسر نیز او را همراهی خواهد کرد.

 

در قرارداد سلیمی بابت شکستن رکورد جهان نیز پاداش هایی در نظر گرفته شده است. سلیمی تا پایان سال 92 در تمامی مسابقات داخلی و خارجی تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)