پرسپولیس نیوز : باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای همدردی خود را با مردم ستمدیده غزه اعلام کرده و تجاوز رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم و بی‌پناه غزه را محکوم کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در بیانیه این باشگاه آمده است:

ستمی که امروز بر همنوعان ما و مردم بی دفاع و مظلوم غزه توسط رژیم منحوس و اشغالگر اسرائیل تحمیل شده و خون بیگناهان بسیاری را بر خاطره تاریخ حک کرده، به راستی نمادی از نغض حقوق بشری است که آمریکا و تمام حامیان این رژیم منحوس، آن را در بلندگوهای دروغین خود فریاد زده‌اند.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: این روزها و این لحظات و این جنگ‌ها، لابه لای دفتر تاریخ به ثبت خواهد رسید و این شقاوت‌های ظالمانه و دور از فطرت انسانی، بدون نیاز به هیچ تبلیغات مجازی و پرهزینه و بدون نیاز به امواج ماهواره‌ها، در میان قلب‌های تمام انسان‌ها به ثبت خواهد رسید تا جهان و جهانیان نظاره‌گر آنهایی باشند که مدعیان دروغین حقوق انسانی بوده و هستند.

در بخش دیگری از این بیانیه نیز تصریح شده است: این ظلم که روزهاست گریبان مردم بی‌دفاع غزه را گرفته و جوی خون بر کوچه خیابان‌های ویران غزه به راه انداخته، جنگی نابرابر و ناعادلانه علیه مردم بی دفاع، کودکان و زنان بسیاری است که با دیدن تصاویری از آن، قلب‌ها آکنده از درد و اندوه می‌شود.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در پایان اعلام کرد: با این قلب‌های پر درد، همدرد بوده و حمایت خود از این مردم مظلوم و بی دفاع که بی گناه به سلاخی کشیده شده اند را اعلام می‌داریم. امید است آن منجی بر حق و امام منتظران با تعجیل در فرجش راه ظلم و بی عدالتی را با نگاه حیدری و دستان پر عطوفت محمدی خود بسته و درمانی شود بر دردهایی که مسلمانان و مظلومان جهان در جنگ‌های قدرت متحمل شده‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)