مدیرعامل جدید باشگاه پرسپدلیس همراه با نماینده کارگزار قرارداد همکاری با یک شرکت بیمه امضا کرد.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مراسم رونمایی از قرارداد همکاری باشگاه پرسپولیس و شرکت بیمه دات کام امشب با حضور احمدرضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و نادر حجازیان مدیرعامل شرکت بیمه دات کام و مدیران شرکت ایده پویان ماژ، کارگزار پرسپولیس برگزار شد.

باشگاه پرسپولیس و کارگزار خود این قرارداد را طی روزهای گذشته نهایی کرده بودند اما به دلیل حساسیت‌های مدیریت باشگاه برای خدمت دهی هر چه مطلوب‌تر به هواداران، آن را دچار تغییراتی کردند و امشب رونمایی شد. این قرارداد همکاری به منظور استفاده هواداران پرسپولیس از خدمات متنوع بیمه‌ای با بهترین شرایط و قیمت صورت گرفت.

بر این اساس هواداران میلیونی باشگاه پرسپولیس می‌توانند با مراجعه به سایت بیمه دات کام به نشانی Bimeh.com اقدام به خرید انواع بیمه‌نامه از قبیل شخص ثالث خودرو، بدنه خودرو، آتش‌سوزی، مسئولیت، و یا تمدید بیمه‌نامه قبلی خود از تمامی شرکت‌های رسمی بیمه‌ای کشور از تسهیلات و تخفیفات ویژه هواداری بهره‌مند شوند.

حضور پر رنگ هواداران عزیز در خرید از سایت بیمه دات کام، بنیه مالی باشگاه پرسپولیس را در راستای اجرای هر چه بهتر برنامه‌های مدیریتی برای کسب ششمین قهرمانی متوالی تقویت خواهد کرد.

گفتنی این شرکت با باشگاه استقلال هم قرارداد بسته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)