هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمدید قرارداد گفت: می‌توانیم قهرمانی‌ها را تکرار کنیم اما کار سختی است.

وحید امیری پس از تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: خداراشکر، این سعادت دوباره نصیبم شد و قرارداد سه ساله بستیم. امیدوارم برای من و باشگاه پر خیر و برکت باشد. امیدوارم بتوانیم موففیت‌ها را تداوم ببخشیم و نتایج در خور نام پرسپولیس کسب کنیم.

وی در مورد زمان حضور دیگر تمدیدی‌های پرسپولیس گفت: بله ان شاءالله می‌آیند. من خودم سه روز پیش با باشگاه به توافق رسیدم اما ترجیح دادم بعد از تاسوعا و عاشورا این اتفاق بیفتد. بقیه بازیکنان هم آن طور که من خبر دارم فکر می‌کنم فردا پس فردا برای تمدید قرارداد بیایند.

امیری در مورد کسب ششمین قهرمانی توسط پرسپولیس، عنوان کرد: قهرمانی همیشه سخت است. به ممارست و تلاش و سختی نیاز دارد. اما من به کادرفنی و بازیکنانمان ایمان دارم و می‌توانیم با تلاش بیشتر دوباره قهرمانی‌ها را تکرار کنیم ولی سخت است.

هافبک پرسپولیس در مورد بازیهای سخت پیش رو و شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: یکی از انگیزه های شخصی من بازیهای لیگ قهرمانان آسیا است. امیدوارم آنچه را که هواداران لایقش بودند اما به آن نرسیدند، را به آن‌ها هدیه کنیم. کار سختی است اما تلاش می‌کنیم چون می‌دانیم در چه باشگاهی هستیم و امیدوارم با دعای خیر هواداران و تلاش بیشتر قهرمان آسیا شویم.

وی در خصوص جدایی احمد نورالهی گفت: صحبت در مورد اینکه چطور جداشد اصلا درست نیست چون احمد دین خودش را به پرسپولیس ادا کرد. ما می دانیم او در چند هفته آخر با دیسک کمر بازی می‌کرد و هر بازی آمپول می‌زد اما هوادار این‌ها را نمی‌داند. او فرزند پرسپولیس است و هرکجا برود نام پرسپولیس روی او است و امیدوارم اتفاقات خوبی برایش رقم بخورد. باشگاه همیشه به یاد او هست. هر زمان بخواهد برگردد همه هواداران واقعی پرسپولیس اعتقاد دارند و منتظر هستند بدرخشد و با سربلندی و عزت به پرسپولیس برگردد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)