آقاي خاص به انتقاد ازعملکرد داوري در مردود اعلام کردن گل صحيح کايه خون پرداخت.

  ژوزه مورينيو، سرمربي پرتغالي رئال مادريددر پايان ديدار 3شنبه شب شاگردانش در ورزشگاه سانتياگو برنابئو و در دور چهارم رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا مقابل بوروسيا دورتموند که با تساوي 2-2 دو تيم به پايان رسيد به انتقاد از عملکرد داوري پرداخت.

 به گزارش گل، داور بازي گل کايه خون رامردود اعلام کرد و مورينيو معتقد بود که داور در اين صحنه اشتباه کرده. آقاي خاص در کنفرانس خبري اش در پايان اين بازي گفت:« اگر من يک هوادار بودم، ترجيح مي دادم که يک چنين بازي اي را که با مساوي هم تمام مي شود تماشا کنم و بازي هاي تيم هاي ديگر در گروه هاي ديگر را شبيه تيم هاي ليگ اروپا هستند را تماشا نکنم.در هر دو باري که من با تيم هايم قهرمان ليگ اروپا شده بودم، تيمم کار در مرحله گروهي را در رده دوم به پايان برده بود. من خرافاتي نيستم ولي شانس اين را داريم که صدرنشين گروه شويم و نهايت تلاشمان را به کار مي گيريم تا بيشترين امتياز ممکن را کسب کنيم.»

*مصدوميت بازيکنان خط حمله: درجريان اين بازي گزينه هاي زيادي براي خط حمله تيم نداشتيم. کايه خون عملکرد خوبي داشت. او خيلي سرعتي بود. گل کايه خون هم صحيح بود. چون من صحنه را از طريق تلويزيون هم تماشا کردم. من جاي مودريچ را با اسين عوض کردم تا بتوانيم بيشتر رو به جلو فشار بياوريم و ما ديناميک بهتري براي اين بازي داشتيم

 *غيبت موراتا: تقصير من بود. چون موراتا 90 دقيقه در تيم کاستيا( تيم پايه اي رئال) بازي کرده بود. من اصلا فکرش را هم نمي کردم که بنزما را از دست بدهم. چون او قرار بود در ترکيب ثابت باشد و ايگواين روي نيمکت قرار بگيرد. از من درخواست کرده بودند که موراتا در بازي کاستيا مقابل اوئسکا (که با تساوي 2-2به پايان رسيد) بازي کند، چون خسه در آن بازي محروم بود و من هم اجازه دادم تا موراتا درآن بازي به ميدان برود. اشتباه من بود. بنزما و ايگواين در بازي يکشنبه حضور نخواهند داشت.

 *نتيجه بازي: من از نتيجه بازي راضي نيستم

 *کريستيانو رونالدو: او بازي فوق العاده اي را ارائه داد. اگر مشکلات فيزيکي هم داشته باشد آن مشکلات را تحمل مي کند. او مجبور بود در فضاهايي بازي کند که معمولا اين کار را نکرده. او براي گرفتن توپ خيلي به عقب حرکت مي کرد.

 *اشتباهات تدافعي: ما دو يا سه اشتباه بزرگ در خط دفاعمان داشتيم. وقتي مقابل تيم هاي بزرگي بازي مي کني، آنها با بهره گيري از همين دو يا سه اشتباه سر تو را مي برند و از کنار اين اشتباهات بي تفاوت عبور نخواهند کرد. ما نتوانستيم توپ هاي اول يا دوم را مال خود کنيم. ما مدت زيادي بدون آنکه از محوطه فشار خارج شويم، پا به توپ بوديم. درنيمه دوم روند تغيير کرد. من واقعا خوشم آمد. چون در نيمه دوم تيم ديگري بوديم

 *هواداران بي روح و عصباني: کسي که مثل من دو و نيم سال است که اينجاست از ديدن يک استاديوم سرد و بي روح متعجب نمي شود. اينها مسائل فرهنگي هستند و ما آن را تغيير نخواهيم داد. ما خوب بازي نکرديم و هواداران هم با شادي واکنش نشان نمي دادند. در نيمه دوم عملکرد خوبي داشتيم و مردم هم پشت ما بودند. آنها صادق و روراست هستند. پيغام هواداران اين است که اگر از گروه به دور بعد صعود کنيم که خيلي خوب است . ولي اين گروه، گروه سختي است. ما در آستانه صعود به دور بعد هستيم و اين يک موفقيت است. اگرما کار را در رده دوم جدول گروهي به پايان ببريم، اين براي تيم هاي صدرنشين يک معضل و مشکل است. تيم هاي صدرنشين در انتظار يک حريف ساده تر و در دسترس ترهستند و هيچ اتفاقي نخواهد افتاد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)