پرسپولیس نیوز : مسئول کمیته نقل و انتقالات لیگ برتر گفت: قرارداد هر بازیکن با باشگاه حتی به صورت داخلی قابل اعتماد است اما برای بازی کردن باید در سازمان لیگ ثبت شود.

مصطفی شهبازی در گفت و گو با رادیو ورزش اظهار داشت: نقل و انتقالات لیگ شانزدهم نیز مثل فصول قبلی در 2 نوبت است که از 25 خردادماه آغاز شده و تا 15 شهریورماه ادامه دارد. در این فاصله کمیته مسابقات هم می تواند چند هفته از لیگ را برگزار کند. تیمها نیز می توانند در حین برگزاری بازیها لیست بازیکنان خود را پر کنند.

وی ادامه داد: تاریخی که برای نقل و انتقالات در نظر گرفتیم، به صورت بین المللی است و به فیفا نیز اعلام کرده ایم. بازیکنان داخلی قراردادشان به صورت کاغذی امضا می شود اما بازیکنان بین المللی از طریق سیستم TMS ثبت می شود.

مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره استثنائات تصریح کرد: هیچ استثنایی نداریم و فقط بازیکنان آزاد هستند که تابع 2 بازه زمانی می شوند.

شهبازی در ادامه درباره بازیکنان سرباز گفت: اگر بازیکنانی مثل مصدوم، محروم و یا سرباز مدت محرومیت یا خدمتشان تمام شود، بلافاصله می توانند در بازه نقل و انتقالات به تیمشان بازگردند اما اگر مثلا آبان ماه این موضوع باشد، باید صبر کنند تا زمان نقل و انتقالات بعدی برسد و به باشگاه قبلی برگردند.

وی افزود: فعلا قوانین نقل و انتقالات مثل سابق است و تغییری نکرده است.

مسئول کمیته نقل و انتقالات بیان داشت:  به محض اینکه قرارداد در باشگاه ثبت می شود، قابل اعتماد است. برای بازی کردن ثبت در سازمان لیگ ملاک است. البته قبل از این هم تعهدات به قوت خودش باقی است.

شهبازی درباره امضای قرارداد بازیکن با چند باشگاه گفت: اولین قرارداد ملاک است. برای قراردادهای بعدی کمیته انضباطی جریمه درنظر می گیرد که فکر می کنم حدود 30 درصد از قراردادش باشد. اگر هم همزمان باشد، نیم فصل تا یک فصل می تواند محروم شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)