پرسپولیس نیوز : سرمربی پرسپولیس گفت: امیدوارم در بازی مقابل ذوب آهن اولین برد پرسپولیس و خوشحالی هواداران تیم فراهم شود.

برانکو ایوانکوویچ ، در رابطه با حضورش در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: من به دعوت اعضای کمیته فنی در باشگاه پرسپولیس حضور یافتم و یکسری توضیحات درباره نتایج تیم صحبت کردیم. مشکل خاصی نبود و از آنجا که مسئولان باشگاه هم فنی هستند، توانستیم منظور یکدیگر را متوجه شویم.

وی درباره قعرنشینی تیمش افزود: هنوز 3 هفته از لیگ گذشته و نباید به این زودی درباره جایگاه تیمها تصمیم گیری کنیم. شاید الان ما در انتهای جدول باشیم اما با یکی، 2 برد به بالای جدول می رسیم.

برانکو درباره وضعیت پرسپولیس بیان داشت: ما بازی های این چند هفته را خوب شروع کردیم ولی متاسفانه با بدشانسی و همچنین مشکل بازی آخر که داوری نیز در آن نقش داشت روبه رو شدیم. شما دیدید که ما موقعیت های گل زیادی داشتیم و نتوانستیم از آن استفاده کنیم ولی تیم سپاهان از چند موقعیت خود به خوبی استفاده کرد. در دقایقی از بازی نتیجه را در اختیار گرفتیم و پیروز میدان بودیم ولی نتوانستیم این نتیجه را حفظ کنیم. در بازی های بعد این نقاط ضعف را برطرف خواهیم کرد و بازی های قابل قبول تری را ارائه خواهیم داد.

وی همچنین درباره شکست استقلال مقابل ذوب آهن که این هفته حریف پرسپولیس است، عنوان کرد: به نظر من بازی بسیار خوبی بود. تیم ذوب آهن بسیار خوب و جنگنده در میدان حاضر شد و توانست نتیجه را به سود خود پایان دهد. اگر نظر من را بخواهید تیم ذوب آهن از سپاهان نیز بهتر است و فوتبال روان تری را ارائه می دهد. در بازی دیروز دیدید که در نیمه دوم تیم ذوب آهن بازی را در دست گرفته بود. البته نقاط ضعفی هم تیم ذوب آهن دارد که ما این موضوع را آنالیز خواهیم کرد ولی در هر صورت هر بازی شرایط خود را دارد.

سرمربی پرسپولیس همچنین تصریح کرد: امیدوارم در بازی مقابل ذوب آهن اولین برد پرسپولیس و خوشحالی هواداران تیم فراهم شود. تیم ذوب آهن نیز همانند پرسپولیس از جوانان باانگیزه و دونده ای برخوردار است و همچنین کادر فنی بسیار خوب و باهوشی دارد ولی ما هم برای جبران ناکامی این سه هفته فقط به برد فکر می کنیم.

وی در پایان گفت: همین که هوادار می فهمد که ما بازی خوبی ارائه دادیم و فوتبال هجومی از خود نشان دادیم برای من خیلی خوب است. البته اینکه ما نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم و در خط دفاعی و همینطور هافبک دفاعی یکسری مشکلاتی داشتیم قابل قبول است. باید بر روی این نقاط کار کنیم و ضعف خط دفاعی تیم را برطرف کنیم. امیدوارم در بازی این هفته مقابل ذوب آهن فوتبال قابل قبولی ارائه دهیم و نتیجه لازم را کسب کنیم. از هواداران تیم پرسپولیس هم می خواهم تیم محبوب خود را تشویق کنند و در کنار تیم بمانند چون حضور آنها و تشویق هواداران روحیه تیم را بالا می برد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)