محسن خلیلی مدیر آکادمی فوتبال پرسپولیس و امیرعلی حسینی مدیر امور بین‌الملل باشگاه امروز چهارشنبه در سازمان لیگ حضور پیدا کردند تا به اتفاق سهیل مهدی، مسوول کمیته حرفه‌ای‌سازی فوتبال ایران در ارتباط با مسائل مربوط به اقدامات پیش‌رو برای تمدید مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس، نشست و گفتگو داشته باشند.

بنابر اعلام مدیر امور بین‌الملل باشگاه، درباره اقدام‌ها، جلسه‌ها و تشکیل کارگروه حرفه‌ای‌سازی باشگاه پرسپولیس مطالبی ارائه شد. در ادامه، فهرست بدهی‌های پرسپولیس به اشخاص و سازمان‌ها که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد، توسط سهیل مهدی ارائه گردید.

در این فهرست اسامی نفراتی قرار دارد که باشگاه نسبت به توافق یا تسویه حساب با آنها فعالیت‌هایی آغاز شده که در این ارتباط نسبت به تبادل اسناد برای بروزرسانی فهرست اقدام خواهد شد. همچنین از نکات قابل تامل در این فهرست، بدهی مالیاتی پرسپولیس است. این بدهی با توجه به مشکلات گذشته در حساب باشگاه منظور شده که برای حل و فصل آن، پیگیری‌هایی از سوی وزارت ورزش در جریان بود.

با توجه به حضور محسن خلیلی در این جلسه، گزارشی درباره موضوع آکادمی فوتبال که جزو معیارهای ورزشی صدور مجوز حرفه‌ای است ارائه شد.

از جمله مسائل مطرح شده در این بخش، اقدامات باشگاه برای توسعه فوتبال جوانان و فعالیت‌های آکادمی فوتبال باشگاه بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)