پرسپولیس نیوز : نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در فرآیند واگذاری باشگاه های پرسپولیس و استقلال گفت: واگذاری این باشگاه ها تنها از طریق مزایده که در قانون هم تصریح شده، امکان پذیر است.

امیررضا خادم روز شنبه درباره اعلام میزان دارایی های باشگاه های پرسپولیس و استقلال گفت: هنوز میزان دارایی های این دوباشگاه نهایی نشده است.

وی افزود: مجمع این دو باشگاه باید از وزرات امور اقتصاد و دارایی حسابرسان قانونی درخواست تا با حضور در این دو باشگاه میزان دارایی آنها را بررسی و تعیین کنند.

وی با بیان اینکه هنوز این اتفاق رخ نداده است، اظهار داشت: انتظار می رود که با حضور این حسابرسان حداکثر چهارماه برای بررسی دارایی ها زمان صرف شود.

معاون وزیر ورزش در ادامه گفت: پس از بررسی میزان دارایی این دو باشگاه از سوی حسابرسان وزرات امور اقتصاد و دارایی، سازمان خصوصی سازی واگذاری این دو باشگاه را به مزایده می گذارد.

خادم درباره نحوه واگذاری آنها گفت: تنها راه واگذاری از طریق مزایده است.

وی در عین حال، افزود: با این روند مزایده سرخابی ها حدود شش ماه دیگر آغاز می شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی هم اعلام کرده است برای واگذاری، استقلال و پرسپولیس را تحویل گرفته ایم.

طیب نیا درباره زمان واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفته است: این کار را که از مدت ها قبل آغاز کردیم و با هماهنگی محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان انجام خواهیم داد و به زودی در این مورد اطلاع رسانی می کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)