پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مگر صدرنشینی تیم ما اتفاق بدی است که عده ای تحمل آن را ندارند.

محمود خوردبین درباره صحبت های اخیر پیرامون حضور نوراللهی و عالیشاه در تراکتورسازی اظهار داشت: در اینکه هر دو بازیکن جزو نفرات کلیدی تیم ما محسوب می شوند جای شکی وجود ندارد اما اینکه بازیکن از ما جدا شود و به تیم رقیب ما برود به نظرم عادلانه نیست. به هرحال قانون در این زمینه به نفع تراکتورسازی است والا ملوان هم تیم نظامی است و بازیکنان می توانند در آنجا سرباز شوند.

وی افزود: احمد و امید خودشان تصمیم گرفته اند به سربازی بروند اما به نظر من ای کاش تا پایان فصل صبر می کردند و در آسیا به پرسپولیس کمک می کردند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتقاداتی که به محمد ترکاشوند معاون باشگاه می شود بیان داشت: جا دارد یک نکته را عنوان کنم که به بازیکنان اوکراینی ما مربوط می شود. من در اوکراین از نزدیک دیدم که پسری جوان که مدیر برنامه این دو اوکراینی بود آمد و گفت دو بازیکن خوب دارم. ما روز آخر اردو را سپری می کردیم و فرصت تست کردن آنها را نداشتیم. قرار شد به ایران بیایند و اینجا آقای برانکو بازی شان را ببیند. برانکو هم دید و نظر نهایی را داد. حالا این وسط گناه آقای ترکاشوند چیست؟

خوردبین در پاسخ به این سوال که اگر خودش هم سرمربی بود به جذب این دو بازیکن رای می داد خاطرنشان کرد: من هم انتخابشان می کردم به خصوص آن مدافع وسط را که به نظرم بازیکن خوبی است و فقط اول کار بدشانسی آورد و مصدوم شد.

وی افزود: وقتی سرمربی تیم از نظر فنی به جذب بازیکنی رای می دهد باشگاه مقدمات حضور آن بازیکن را فراهم می کند. من معتقدم این دو بازیکن می توانند در پرسپولیس کارایی داشته باشند. حالا اگر بازیکنی بهتر از آنها گیرمان بیاید جایگزین می کنیم اما الان کادر فنی از این نفرات استفاده می کند.

خوردبین با اشاره به انتقادات شب گذشته برنامه 90 عنوان کرد: من خودم این برنامه را ندیده ام اما شنیدم که صحبت هایی مطرح شده است. به هرحال آقای فردوسی پور با ما سر ناسازگاری دارد و برنامه اش همین است. مگر اتفاق بدی افتاده که پرسپولیس صدرنشین لیگ است؟ چرا این قضیه برای برخی ها قابل هضم نیست؟ تیم ما خوب نتیجه گرفته و بیشترین امتیاز را تا امروز جمع آوری کرده است. حالا این مسایل را نمی بینند و سراغ بازیکنان اوکراینی ما می روند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)