پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به انتقاد از داور دیدار این تیم مقابل سپاهان اصفهان پرداخت.

محمود خوردبین در خصوص شکست 4 بر 2 پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: ما بازی خوبی انجام دادیم و مقابل تیم بزرگ سپاهان آن هم در خانه حریف پیش افتادیم، اما متأسفانه داور باعث شد تا این بازی را ببازیم.

وی ادامه داد: من معتقدم که بازی بزرگ، داور بزرگ می‌خواهد، اما زرگر برای قضاوت دیدار سپاهان – پرسپولیس کوچک بود. او دو پنالتی صد در صد را برای ما نگرفت و برای حریف هم پنالتی گرفت که اصلاً پنالتی نبود. داور علاوه بر موقعیت‌هایی که از دست دادیم، باعث شد مقابل سپاهان بازنده باشیم، اما ما واقعاً بازنده نبودیم و چیزی از ارزش‌های پرسپولیس کم نمی‌شود.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اشتباهات فردی بازیکنان این تیم مقابل سپاهان که منجر به ثمر رسیدن هر چهار گل زردپوشان اصفهانی شد، گفت: متأسفانه اشتباهات فردی ما باعث شد سپاهان برنده بازی شود. امیدوارم که در بازی‌های آینده این اشتباهات تکرار نشود تا پرسپولیس کمتر لطمه ببیند.

خوردبین در واکنش به انتقادهایی که نسبت به کاپیتانی کفشگری در بازی با سپاهان می‌شود و اینکه خیلی‌ها معتقدند سرپرست پرسپولیس نباید اجازه می‌داده او کاپیتان شود، خاطرنشان کرد: قبل از بازی به برانکو گفتم کاپیتان چه کسی است که اعلام کرد قرار است کفشگری کاپیتان باشد. وقتی برانکو چنین انتخابی داشته است، من نمی‌توانم روی حرف او حرفی بزنم، چون سرمربی تیم تصمیم‌گیرنده است. در مجموع کفشگری نسبت به بازیکنان دیگری که روز گذشته به زمین رفتند، سابقه بیشتری داشت.

وی در خصوص وضعیت مصدومیت وحید حیدریه و لوکا ماریچ هم عنوان کرد: در تمرین امروز و پس از معاینات پزشکی مشخص می‌شود که مصدومیت حیدریه و ماریچ به چه اندازه است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)