پرسپولیس نیوز: هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهم‌ترین هدفی که آن را دنبال می‌کنیم کسب چهارمین قهرمانی متوالی است و این موضوع بسیار مهم‌تر از خوشحالی‌های مقطعی است.

بشار رسن با اشاره به برتری تیم فوتبال پرسپولیس برابر سایپا در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار داشت:‌ بازی خوبی بود. سایپا به طور کامل راه‌های نفوذ را بسته بود اما توانستیم با ارائه بازی خوب و منطقی دروازه حریف را باز کنیم و پیروزی قاطعانه‌ای را بدست اوریم.

وی در رابطه با انتقاداتی که در مورد شرایط زمین چمن ورزشگاه شهدای شهر قدس مطرح می‌شود، افزود: شرایط که خوب نبود و مدام نگران مصدومیت بازیکنان بودیم. خدا را شکر که تمام بازیکنان سالم از زمین خارج شدند. هدفمان پیروزی بود که به آن رسیدیم.

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به شرایط این تیم در جدول هم خاطرنشان کرد: رفته رفته به صدر جدول نزدیک شدیم و به زودی به جایگاه واقعی خودمان باز خواهیم گشت. روند رو به رشد خوبی داریم و در چند بازی اخیر نتایج خوبی کسب کردیم. با روند خوبی که در پیش داریم به طور حتم دوباره به صدر باز می‌گردیم.

وی در رابطه با شانس قهرمانی پرسپولیس این است: کاری به سایر تیم‌ها نداریم و کار خودمان را انجام می‌دهیم. بازی به بازی پیش می‌رویم و در هر مسابقه هم هدفمان مشخص است: پیروزی.

رسن در مورد اینکه پرسپولیس برای قهرمانی رقبای سختی را مانند سپاهان، استقلال و شهرخودرو پیش رو دارد، تصریح کرد:‌ در این سه سال قهرمان مطلق لیگ بودیم و کسب قهرمانی چهارم در اولویت‌مان است و آن را به خوشحالی‌های مقطعی ترجیح می‌دهیم.

وی در رابطه با مشکلات مالی‌اش با پرسپولیس اضافه کرد: در مورد این موضوع صحبت‌های زیادی شده است. می‌دانم باشگاه در تلاش است تا مشکل را حل کند. در حال حاضر منتظر هستم. امیدوارم این مشکلات درون خانواده حل و وعده‌ها عملی شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)