وزیر ورزش از مکاتبه با AFC برای حل مشکل سرخابی‌ها خبر داد.

به دنبال اتفاقات رخ داده برای پرسپولیس و استقلال در خصوص حذف از لیگ قهرمانان آسیا، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان مکاتباتی را با کنفدراسیون فوتبال آسیا داشت.

روز گذشته از AFC نامه‌ای به وزیر ورزش ارسال و در خصوص مشکلات مطرح شده توضیحاتی ارائه شد.

حمید سجادی در این باره اظهار داشت: دیروز جواب این نامه را برای ما ارسال و نکاتی را اعلام کردند. قرار است به زودی جلسه دفاع از مدارک را به ما خبر دهند. در این نامه روزنه امیدی هست و برای اولین بار این موضوع را اعلام می کنم. در این نامه آمده که ادله هایی که من عنوان کردم در جلسه حضوری همه آنها قابل طرح است.

سجادی اظهار داشت: از سوی سازمان خصوصی‌سازی یک نامه‌ خیلی خوبی تهیه شد و در فوریه سال ۲۰۲۲ که نیمه دوم بهمن ماه می‌شود، نامه قطعی را داریم و این نامه را برای AFC فرستادیم که فرایند واگذاری این دو باشگاه شروع می‌شود و یک خبر خیلی خوبی است. مالکیت مشترک که وجود داشت و الان جدا شده است هم خبر خوب دیگر بود و مدارکی را هم که می‌خواستند تهیه و ارسال شد که این هم خبر خوبی است. فارغ از هر نتیجه‌ای، دیروز هم یک نامه‌ای برای دبیرکل AFC نوشتیم و از طریق سفیر کشورمان در مالزی با توجه به تعطیلی‌ها به مناسبت سال نو میلادی این نامه به دبیرکل کنفدراسیون فوتبال رسید. دیروز جواب آن برای وزارتخانه آمد و نکاتی را برای ما نوشته بودند. قرار است به زودی در جلسه‌ای دفاع از مدارک ما را اطلاع بدهند و فکر می‌کنم روزنه امیدی که هست این است که در این نامه اشاره شده که مواردی که منعکس کردید در جلسه حضوری دفاع از مستندات‌تان همه آنها قابل طرح است و این یک خبر خوب است که جلسه حضوری قرار است برگزار شود، چون حسن‌نیت‌مان را به AFC نشان دادیم. آنها همین استانداردها را می‌خواهند و با کسی دعوا ندارند و ان‌شاءالله که اخبار خوبی در پیش داشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)