پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در سفر به استان آذربایجان غربی با تاسیس آکادمی فوتبال این باشگاه در مهاباد موافقت کرد و از فدراسیون فوتبال خواست که با حضور تیم نوجوانان پرسپولیس در لیگ پایه موافقت کنند.

محمد رویانیان که برای انجام سفر تفریحی به آذربایجان غربی سفر کرده بود، پس از دیدار با شهردار، اعضای شورای شهر و اعضای تیم فوتبال پرسپولیس خامنه، به ارومیه سفر کرد تا با مسئولان آکادمی پرسپولیس در این شهر دیدار کند. او در این سفر ضمن دیدار با هنرجویان مدرسه فوتبال پرسپولیس رو در روی خبرنگاران محلی قرار گرفت و به سوالاتشان پاسخ داد.

 

محمد رویانیان روز چهارشنبه از آکادمی فوتبال پرسپولیس در ارومیه که حدود 1000 عضو دارد بازدید به عمل آورد و در جریان فعالیت های این آکادمی قرار گرفت. تیم نونهالان آکادمی پرسپولیس قهرمان استان شده و تیم نوجوانان این آکادمی هم روز جمعه در فینال مسابقات به میدن می رود.

این آکادمی خرداد ماه امسال با حضور استیلی،عربشاهی،رحیم یوسفی و …افتتاح شده بود.

مدیر آکادمی فوتبال پرسپولیس در ارومیه هم پس از دیدار با رویانیان گفت که حضور پیشکسوتان پرسپولیس در سال گذشته و حضور امروز رویانیان انگیزه زیادی به هنرجویان مدرسه فوتبال داده و باعث دلگرمی آنها شده است. او همچنین گفت که مدرسه فوتبال پرسپولیس در ارومیه بیش از هزار هنرجو دارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم در ادامه صحبت‌های مدیر آکادمی پرسپولیس در ارومیه گفت: اکنون بالغ بر 50 فروشگاه و آکادمی در سراسر کشور داریم و در مواردی در یک استان چند مدرسه فوتبال دایر کرده‌ایم. سال قبل گفته بودم که هدف ما داشتن هزار آکادمی است که اگر مجموعه باشگاه مصمم باشیم به این هدف می‌رسیم. شاید این کارها را کسی نبیند اما برای ما مهم است که با این کار خدمتی به فوتبال ایران بکنیم. اگر از بین این همه مدرسه فوتبال حتی دو یا سه بازیکن به فوتبال ملی تحویل دهیم، کار بزرگ و ارزشمندی انجام داده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه سفرش به آذربایجان غربی راهی مهاباد شد و با شهردار، مسئولان و جمعی از پیشکسوتان فوتبال این شهر دیدار کرد. رویانیان در این دیدار با درخواست مسئولان ورزش مهاباد برای تاسیس مدرسه فوتبال پرسپولیس موافقت کرد و به آنها وعده داد که تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس برای انجام یک بازی نمادین و خیریه به این شهر برود.

 

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با مسئولان استانی دیدار و گفت‌وگو داشت و با درخواست راه‌اندازی آکادمی پرسپولیس در مهاباد موافقت و مجوز آن را صادر کرد. همچنین رویانیان با برگزاری دیدار خیریه بین پیشکسوتان مهاباد و پیشکسوتان پرسپولیس در ورزشگاه 10هزار نفری این شهر موافقت کرد.

رویانیان همچنین با حضور در یک برنامه تلویزیونی قول داد که در صورت موافقت فدراسیون فوتبال، یک تیم در رده نوجوانان به نام پرسپولیس در لیگ سراسری کشور شرکت کند. او همچنین درباره داربی پایتخت گفت: فقط بازی اخیر استقلال و پرسپولیس صفر بر صفر مساوی نشده بلکه فصل قبل هم دو بازی با همین نتیجه تمام شد. اگر بررسی کنید خواهید دید که از 20 بازی قبلی دو تیم چند بازی بدون گل مساوی شده است. انتقاد مشکلی را حل نمی‌کند بلکه باید برای بهبود وضع راهکار ارائه شود. به همین دلیل قرار است جلسه‌ای با حضور علی فتح‌الله‌زاده و اصحاب رسانه برگزار کنیم که این مساله را اسیب‌شناسی و برایش راهکار پیدا کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)