پرسپولیس نیوز: سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تعطیلات و در اواسط هفته به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ، مدیران باشگاه پرسپولیس برای انتخاب سرمربی جدید خود به سراغ یحیی گل محمدی رفتند. حضور گل محمدی با مخالفت مدیران باشگاه شهر خودرو منتفی شد تا مسئولان پرسپولیس با گزینه‌های خارجی مد نظر خود به مذاکره بپردازند.

در طول این مدت مربیان خارجی زیادی به عنوان گزینه‌های مد نظر باشگاه پرسپولیس مطرح شده اند که حضور هر یک از آنها بنا به دلایلی منتفی شده است.

طبق آخرین اخبار کاررا و کالدرون به عنوان دو گزینه نهایی اعضای هیأت مدیره پرسپولیس برای انتخاب به عنوان سرمربی مطرح شدند اما در نهایت حضور کاررا بنا به دلایلی در پرسپولیس منتفی شد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که در حال حاضر کالدرون تنها گزینه مسئولان باشگاه پرسپولیس به حساب می‌آید و توافقات اولیه نیز با او شده است. به احتمال فراوان کالدرون به زودی به عنوان سرمربی پرسپولیس معرفی خواهد شد. ایرج عرب مدیرعامل باشگاه به نمایندگی از اعضای هیأت مدیره به صورت مستقیم مسئولیت مذاکره با کالدرون را برعهده گرفته است.

اما برخلاف گفته کریم باقری مربی پرسپولیس احتمالاً سرمربی جدید امروز (شنبه) معرفی نخواهد شد و به احتمال زیاد قرارداد نهایی با سرمربی آینده در روزهای دوشنبه یا سه شنبه هفته جاری به امضا خواهد رسید.

کالدرون که سابقه هدایت الهلال و تیم ملی عربستان را در کارنامه خود دارد در حال حاضر جدی ترین گزینه پرسپولیس به حساب می‌آید و مدیران باشگاه فعلاً به شخص دیگری فکر نمی‌کنند. در صورتی که مشکل خاصی به وجود نیاید او به عنوان سرمربی معرفی خواهد شد.

البته مدیران باشگاه پرسپولیس با در نظر گرفتن برخی احتمالات چند سرمربی دیگر را که از ابتدا در لیست آنها حضور داشتند را هنوز به صورت جدی از لیست خود حذف نکرده اند تا اگر نیاز بود مذاکرات خود را با آنها ادامه دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)