پرسپولیس نیوز : حمیدرضا سیاسی از لغو بازی دوستانه پرسپولیس با رئال مادرید خبر داد.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به تصمیم این باشگاه برای لغو بازی دوستانه با رئال مادرید گفت: با توجه به شرایطی که فعلا به وجود آمده تصمیم گرفتیم بازی با رئال مادرید لغو شود. اگر توانستیم مقامات ذی‌صلاح کشور را راضی کنیم، مجددا مذاکره با رئال را از سر می‌گیریم.

او ادامه داد: بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی هم در اظهاراتی تاکید کرده که برگزاری این بازی فعلا به صلاح نیست. ما باید حساسیت‌های به وجود آمده را کم کنیم و اگر مقامات سیاسی برگزاری این بازی را تایید کردند ما هم کار را انجام می‌دهیم.

 

با توجه به حساسیت های خاصی که در این باره ایجاد شد این بازی از نظر من منتفی است و باشگاه پرسپولیس دیگر این بازی را پیگیری نمی کند. اگر چنانچه مسئولان روی برگزاری بازی و ادامه مذاکرات نظر داشته باشند ممکن است دوباره این قطار به حرکت درآید. ما دیگر برگزاری این بازی را پیگیری نخواهیم کرد مگر اینکه اتفاقات دیگری رخ دهد.

سیاسی درباره جذب دو مهاجم جدید خارجی برای پرسپولیس گفت: شنیده‌ام که درخشان درخواست جذب آن‌ها را داده است. آن‌ها باید بیایند تست بدهند و پس از تایید کادر فنی و باشگاه قرارداد می‌بندند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)