پرسپولیس نیوز: در پی قراردادی که شب گذشته به امضا رسید، شرکت آتیه داده پرداز (سهامی عام) کارگزار استفاده از برند و حامی مالی باشگاه پرسپولیس شد.

 محمدحسن انصاری‌فرد مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با توجه به لزوم افرایش درآمدها و جلوگیری از بروز چالش‌های مالی، مذاکرات زیادی با شرکت های متعدد انجام داده و یکی از مذاکرات پس از توافق منجر به قرارداد شد و مراسم انعقاد قرارداد شب گذشته با حضور انصاری فرد و مهدی محمد نبی نایب رییس هیات مدیره باشگاه و همچنین امیر و امید جلیل وند مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت آتیه داده پرداز برگزار شد و این شرکت به عنوان کارگزار باشگاه پرسپولیس در استفاده از برند پرسپولیس طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و مشارکت های زیادی با باشگاه خواهد داشت که همه آنها در قرارداد قید شده است.
این شرکت که سهام آن در بورس عرضه می شود و به همین دلیل از توان و شفافیت مالی برخوردار است سابقه هفده سال فعالیت در زمینه های ورزشی و فناوری اطلاعات را داشته و مدیران آن هم بشدت علاقه مند به ورزش هستند تا جایی که یکی از مدرن ترین مجموعه های تنیس خاورمیانه (آرشا کلاب) را در نزدیکی فرودگاه امام خمینی (ره) احداث کرده اند.

به گفته انصاری فرد این قرارداد در جلسات مکرر و فشرده هیات مدیره و با حضور معاونین اقتصادی و حقوقی باشگاه مورد بررسی و تایید قرار گرفت و شب گذشته به امضا رسیده و علاوه بر همکاری با ایرانسل و دیگر اسپانسر ها شرکت آتیه داده پرداز به عنوان کارگزار برند باشگاه و یکی از حامیان مالی قوی باشگاه معرفی شد. در مراسم انعقاد قرارداد رضا یلوه معاون اقتصادی و حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و اعضای هیات مدیره این شرکت هم حضور داشتند.

خبر توافق باشگاه پرسپولیس با این شرکت که سهام آن در بورس هم عرضه می شود طبق قوانین به محض انعقاد قرارداد از سوی سایت بورس هم اعلام شده است. انصاری فرد در این باره نوید افزایش و پایداری درآمدها را داد و گفت به زودی از دیگر اقدامات اقتصادی باشگاه و ره‌آوردهای این قرارداد رونمایی خواهیم کرد.

انصاری فرد: خوشحالیم درآمدها افزایش می‌یابد، از پتانسیل پرسپولیس محبوب‌ترین تیم آسیا باید نهایت بهره را برد

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ضمن تقدیر از همکاری اسپانسرهای کنونی باشگاه از افزایش درآمدهای باشگاه در پی توافق با شرکت آتیه داده پرداز به عنوان کارگزار بهره برداری از برند و یکی از حامیان مالی جدید پرسپولیس یاد کرد.

محمد حسن انصاری فرد افزود: ضرورت افزایش درآمدها ما را بر آن داشت تا مذاکرات زیادی داشته باشیم و خرسندیم که این قرارداد با شرکت آتیه داده پرداز به امضا رسید. بند به بند توافقاتی که انجام شده بود در شش جلسه فشرده و چندین ساعته هیات مدیره با دقت زیاد در زمینه ها و ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا بعد از تایید رسمی هیات مدیره و طی مراحل قانونی دیشب این قرارداد طی مراسمی به امضا رسید و امروز خبر آن در بورس هم اعلام شد. چرا که سهام این شرکت در بورس عرضه می‌شود و از آنجا که همه قراردادهای ‌شرکت‌های حاضر در بورس باید اعلام شود خبر این توافق هم شب گذشته اعلام شده است.
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: انشاالله در پی توافقات انجام شده این شرکت با توانی که دارد و بسترهایی که در قرارداد پیش بینی شده برای درآمدزایی اقدام خواهد کرد و ما نهایت تعامل را با آنها خواهیم داشت تا بتوانند به برنامه‌های پیش بینی شده را اجرایی کنند.

انصاری فرد گفت: از زمان مذاکرات تا انعقاد قرارداد حدود چهل روز زمان صرف شد و همه جوانب بررسی شده است. با دیگر اسپانسرها و همچنین اپراتور ایرانسل هم که تا ۱۴۰۱ با باشگاه قرارداد داریم نهایت تعامل و همکاری را داشته و خواهیم داشت و با آنها هم در راستای توسعه همکاری‌ها نشست‌های خوبی داشته‌ایم تا درآمدها افزایش پیدا کند. ما همانطور که دیشب نوید افزایش درآمدها را به هواداران و اعضای تیم داده‌ایم در گام اول بخشی از مطالبات اعضای تیم را بزودی پرداخت خواهیم کرد و درباره این قرارداد هم توضیحاتی بیشتر خواهیم داد و بر این باورم که بایستی از پتانسیل باشگاه پرسپولیس به عنوان محبوب‌ترین تیم آسیا نهایت بهره را ببریم و تلاش ما بر همین محور است و با مشارکت همه جانبه هواداران انشاالله خدمات خوبی به آنها ارایه خواهیم کرد به گونه‌ای که وقتی هواداران از باشگاه حمایت می‌کنند از خدمات ویژه‌تری بهره‌مند شوند. تاکید می‌کنم مشارکت‌ها و اقدامات دیگری هم انجام شده که بزودی درباره تک تک آنها توضیح خواهیم داد.

مهدی محمد نبی: از قرارداد با حامی مالی جدید استقبال کردیم

نایب رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: باید از همه ظرفیت‌های پرسپولیس به عنوان یک باشگاه محبوب و بزرگ برای افزایش درآمدهای پرسپولیس استفاده کرد.

مهدی محمد نبی درباره عقد قرارداد با شرکت آتیه داده پرداز به عنوان حامی مالی جدید باشگاه و بهره بردار برند پرسپولیس گفت: برای عبور از چالش‌های مالی پیش رو و افزایش درآمدهای باشگاه اختیاراتی از سوی هیات مدیره به مدیر عامل داده شد تا مذاکراتی با شرکت‌ها داشته باشند. آقای انصاری فرد هم قرارداد و توافقی را در جلسات مطرح کردند که هیات مدیره از آن استقبال کرد و با نگاه مثبت و در طی چندین جلسه متوالی و فشرده روی همه جزییات قرارداد بحث و بررسی شد و خواسته های ما در قرارداد و تعهدات طرفین در پاره‌ای از موارد مورد بازنگری قرار گرفت و در نهایت به یک قرارداد رسمی منجر شد و مراسم انعقاد قرارداد هم دیشب انجام شد.

نبی تصریح کرد: شخصا از شرکت آتیه داده پرداز که حالا به مجموعه پرسپولیس ملحق شده شناخت داشتم و حالا با توجه به قراردادی که منعقد شده می‌توان به افزایش درآمدها امیدوار بود. در مجموع باشگاه پرسپولیس یک باشگاه بین المللی و شناخته شده است که افتخارات و چهره های ملی و بین المللی زیادی دارد و با توجه به برخورداری پرسپولیس از جمعیت عظیم و چند ده میلیونی علاقه مندان و هواداران مشتاق باید از این ظرفیت و پتانسیل ها نهایت بهره را در راستای منافع باشگاه و تیم برد.
نبی در ادامه گفت: امیدواریم با همکاری متقابل و تعامل با مجموعه اسپانسرها اتفاقات خوبی رخ دهد و بتوانیم به آنچه که در قراردادها پیش بینی شده دست یابیم.

وی در پایان گفت: با آرزوی برتری در باری امروز باید بگویم هفتمین قهرمانی متوالی پرسپولیس که کسب سوپرجام نود و هشت رخ داده را به همه پرسپولیسی ها تبریک می‌گویم. تاکید باشگاه طبق درخواست هواداران اهدا جام در استادیوم بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)