پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم بتوانیم با تکمیل این ورزشگاه گنجایش خوبی برای ما ایجاد شود تا بتوانیم حتی بازی تیم پرسپولیس را هم در این زمین برگزار کنیم.

 علی اکبر طاهری در پایان مراسم واگذاری 2 ورزشگاه به استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: انشاالله بتوانیم با دراختیار گرفتن ورزشگاه شهید کاظمی طرح بزرگی برای استعدادیابی و پرورش تیم های پایه برپا کنیم. امیدوارم بتوانیم با تکمیل این ورزشگاه گنجایش خوبی برای ما ایجاد شود تا بتوانیم حتی بازی تیم پرسپولیس را هم در این زمین برگزار کنیم.

وی افزود: ما از باشگاه سایپا درخواست کردیم که اگر برایشان مقدور است به ورزشگاه آزادی بیایند که آنها هم موافقت ضمنی خود را اعلام کردند و موافقت شان تقریبا اعلام شده که بازی ما با سایپا در آزادی برگزار شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس دراین باره که رضایی گفته اگر بازی در آزادی باشد پول اجاره آزادی را نمی دهند گفت: من این موضوع را نشنیده ام. ولی به هر حال امیدواریم شرایط به گونه ای باشد که این بازی در آزادی برگزار شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در این باره که آیا این بازی هم برای تماشاگران پرسپولیس رایگان خواهد بود گفت: در این بازی سایپا میزبان است و باید ببینیم تصمیم مسئولان باشگاه سایپا چیست و تا روز بازی در این باره صحبت خواهیم کرد.

طاهری درباره سامانه 3090 و موضوع هواداران و اسپانسر باشگاه گفت: تا اینجای کار تعامل خوبی بین ما و مسئولان حامی باشگاه ما به وجود آمده. امیدواریم این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد و بتوانیم در تعاملی دوطرفه کارهای مان را پیش ببریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)