پرسپولیس نیوز: مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس: کریم‌باقری قبل از اتمام ‌لیگ فقط ۷ تا ۱۲ فروردین در تمرینات پرسپولیس نیست.

حسین قدوسی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: آقای کریم باقری بعد از موافقت فدراسیون با درخواست اسکوچیچ با آقای بهاروند صحبت کردند و با سرمربی تیم ملی هم گفت و گو کردند و آقای بهاروند هم یک روز قبل از بازی با شهرخودرو با آقای انصاری فرد صحبت کرد تا موافقت کنند، باقری در پرسپولیس بماند و هنگام دو اردو و بازی تیم ملی مقابل هنگ گنگ و کامبوج که هفتم و ۱۲ فروردین برگزار می‌شود کنار تیم ملی و اسکوچیچ باشند. سایر دیدارها مقابل عراق و بحرین هم بعد از اتمام ‌لیگ برتر و آسیا در پانزدهم و بیستم خرداد ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: به همین دلیل باشگاه و آقای گل محمدی چون فدراسیون اصرار داشته و باقری هم موافقت کرده با این موضوع موافقت کردند تا ایشان بتوانند به تیم ملی کمک کنند. قرار هم ‌نبود باشگاه این موضوع را رسانه ای کند اما در پی انتشار اخباری در خبرگزاری‌ها مبنی بر حضور آقای باقری در تیم ملی و متعاقب آن مصاحبه آقا کریم‌ از آنجا که هواداران نگران شدند کریم باقری از تیم پرسپولیس جدا شود، توضیحات مدیریت باشگاه و خود آقای باقری را در سایت باشگاه منتشر کردیم‌ تا جلوی شایعات و نگرانی هواداران گرفته شود. در واقع آقا کریم‌ که اسطوره پرسپولیس هستند قبل از اتمام ‌لیگ فقط هفتم تا دوازدهم فروردین همچون ملی پوشان در تمرینات پرسپولیس نیستند و در هیچ دیداری از پرسپولیس هم غایب نخواهند بود. فدراسیون هم به این دلیل خبر را اعلام نکرده که هنوز قرارداد فی مابین امضا نشده است و ما هم پس از خبرها و مصاحبه های منتشره با نظر خود آقا کریم ‌شفاف سازی کردیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)