پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر تبعیضی وجود نداشت، مجیدی با اتهاماتی که زد، باید محروم می‌شد.

جواد منافی با انتقاد از حکم کمیته انضباطی درمورد تخلفات استقلالی‌ها اظهار داشت: تبعیض قابل پذیرش نیست و کمیته انضباطی باید همه تیم‌ها را با یک چشم ببیند، نه اینکه یک نفر را با کوچکترین خطا محروم کند و به راحتی از حرکات زشت عده‌ای که همه شاهد آن بودند، چشم‌پوشی کند و تبرئه شوند.

وی افزود: دوستان کمیته انضباطی باید بدانند که مردم حوادث فوتبال را رصد می‌کنند و می‌دانند که حق با چه کسی است و چه کسانی باید محروم شوند. قانون باید برای همه یکسان باشد و این تبعیض قابل قبول نیست. کمیته انضباطی مجری قانون است و انتظار می‌رود که از تیم خاصی حمایت نکند.

پیشکسوت سرخپوشان خاطرنشان کرد: همه مردم و اهالی فوتبال شاهد هستند که امسال چه تبعیض‌هایی صورت گرفته و متاسفانه مسئولان فوتبال ما قانون را به طور یکسان اجرا نمی‌کنند اما از دست کسی کار خاصی بر نمی‌آید.

منافی گفت: اگر تبعیضی وجود نداشت، مجیدی با اتهاماتی که زد، باید محروم می‌شد. دانشگر مقابل هواداران پرسپولیس حرکت ناشایستی انجام داد و باید تنبیه می‌شد اما کمیته انضباطی به راحتی از تخلفات او چشم‌پوشی کرده است. امیدوارم در این احکام تعمدی وجود نداشته باشد و نخواهند از استقلال حمایت کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)