در ادامه مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه بارسلونا اولین شکست خود را تجربه کرد ، قرمزهای بایرن که این بار تیره پوشیده بودند لیل را شش تایی کردند ، و منچستر در حالی که تا دقیقه 80 از حریف خود عقب بود با سه گل موفق به برتری شد!

 

پرسپولیس نیوز ، در مسابقات گروه E چلسی با نتیجه سه بر دو در زمین خود شاختار دونیتسک را شکست داد. فرناندو تورس در دقیقه 6 گل اول دیدار را زد. ویلیان در دقیقه 9 بازی را مساوی کرد. چلسی در دقیقه 40 باز هم به وسیله اسکار گل زد.  شاختار در دقیقه 47 باز هم بازی را به تساوی کشاند. سرانجام در دقیقه 94 بود که موزس در محوطه جریمه به هوا پرید و کرنر خوان ماتا را به گل تبدیل کرد و تیمش را پیروز کرد.

 

در همین گروه یوونتوس جشنواره گل به راه انداخت و با 4 گل نوردشیلند را از پیش رو برداشت و طلسم تساوی های خود در لیگ قهرمانان را شکست. مارکیزیو 6 ، ویدال 23 ، جووینکو 47 و کوالیارلا 74 زننده 4 گل بانوی پیر بودند.

 

در گروه F والنسیا چهار به دو باته بوریسوف را از پیش رو برداشت و بایرن مونیخ با شش گل در برابر تک گل لیل حریف فرانسوی خود را در هم کوبید. شواین اشتایگر 5 ، پیزارو 18 و 28 و 33 ، روبن 23 و کروس 66 زننده شش گل بایرن بودند و کالو در دقیقه 57 توانست تنها یکی از گل ها را جبران کند.

 

در گروه G بنفیکا دو بر صفر اسپارتاک را شکست داد . کاردوزو زننده هر دو گل بنفیکا بود.

در دیگر بازی گروه سلتیک شگفتی خلق کرد و بارسلونای مدعی را با نتیجه دو بر یک شکست داد. سلتیک با دو گل وانیاما و وات در دقایق 21 و 83 و البته با درخشش دروازه بانش موفق به کسب سه امتیاز این بازی شد. می در دقیقه 90 تنها توانست یکی از گل ها را جبران کند.

 

در گروه H در حالی که منچستر تا دقیقه 80 از میزبان خود براگا با یک گل عقب بود با گل های دقایق 80 ون پرسی ، 84 رونی و 90 چیچاریتو با نتیجه سه بر یک حریف خود را از پیش رو برداشت.

 

در دیگر مسابقه نیز کلوژ با نتیجه سه بر یک برابر گالاتاسرای تن به شکست داد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)