پرسپولیس نیوز : کارشناس فوتبال ایران با اشاره به اتفاقاتی که در باشگاه پرسپولیس رخ داد و حمید درخشان جانشین علی دایی شد، گفت: وقتی از دور به این اتفاقات نگاه می‌کنم دلم برای این فوتبال می‌گیرد. مربی شخصیت دارد و باید به آن احترام گذاشت.

امیر حاج رضایی در خصوص اتفاقاتی که در باشگاه پرسپولیس رخ داده، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: من زیاد در جریان این مسایل نیستم ولی شکل برکناری مربیان را نمی‌پسندم. این اتفاق بی‌سابقه یا حتی به نوعی کم سابقه بوده است و به نظرم فقط در ایران رخ می‌دهد.

وی اضافه کرد: مربی شخصیت دارد و باید به آن احترام گذاشت. نه اینکه با این شلوغی کار را انجام داد. به طور کلی من نحوه برکنار مربی را نپسندیدم. این کار نه در شان هیات مدیره بود و نه سرمربی. در همه جای دنیا تغییر سرمربی است ولی نه به این شکل.

این کارشناس در بخش دیگری از حرف‌هایش خاطرنشان کرد: باید همه عوامل را در نظر گرفت و وقتی نتیجه خوب نیست مربی را عوض می‌کنند. اما در اینجا مدیر باشگاه مجموعه عوامل را در نظر نمی‌گیرد بلکه برای حفظ صندلی خود این کار را انجام می‌دهد. برخی مدیران که در این سال‌ها عوض شده اند واقعا به آنها ظلم شده است.

حاج رضایی در ادامه افزود: نباید یک مدیر صرفا ورزشی باشد ولی باید مدیر واقعی باشد اما مدیرانی را می‌آورند که قدرت یا ثروت دارد. این نشان می‌دهد که فوتبال ما متزلزل است. در واقع اتفاقی که رخ داد تغییر مربی نبود بلکه نشان دهنده ناپایداری در فوتبال ایران است. اینها ضعف‌هایی است که در فوتبال ما وجود دارد.

وی با بیان اینکه اتفاق اخیر پرسپولیس را نباید رفت و آمد یک مربی تلقی کرد، یادآور شد: این تغییرات را در اصفهان هم داشتیم ولی هیچ کدام از این مسایل رخ نداد. اما در اینجا همه چیز غیرمحترمانه بود. اتفاقات به گونه‌ای بود که وقتی از دور به آن نگاه می‌کنم دلم برای این فوتبال می‌گیرد نه برای شخص!

کارشناس فوتبال ایران همچنین در خصوص ماندن کارلوس کی‌روش گفت: من قبلا هم گفته بودم که بهترین گزینه کی‌روش است و آن را مثبت تلقی می‌کنم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)