پرسپولیس نیوز : هیأت امنای مرکز علمی – کاربردی پرسپولیس روز دوشنبه تشکیل جلسه داد و در پایان این نشست، دکتر زادمهر و حسین کلانی بازدیدی از کلاس‌ها داشتند و با اساتید و دانشجویان گفتگو کردند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام مرکز علمی – کاربردی پرسپولیس، نشست هیأت امنای این مرکز روز دوشنبه به ریاست جعفر کاشانی و با حضور داریوش سودی، دکتر محمدرضا زادمهر و حسین کلانی اعضاء و غلامحسین علیزاده قائم مقام برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر محمدرضا زادمهر و حسین کلانی گزارش کاملی از سفر به کشور آمریکا و بازدید از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی ارائه کردند و زمینه‌های همکاری‌های دو جانبه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

در پایان این نشست، حسین کلانی و دکتر زادمهر از تلاش‌های مرکز علمی و کاربردی پرسپولیس بازدید کرده و با استاتید و دانشجویان به گفتگو پرداختند.

کلانی در جمع دانشجویان با ابراز خوشحالی جمعی دانشگاهی گفت: امیدوارم در آینده‌ای نزدیک شاهد آن باشیم که در این دانشگاه در سطح بین‌المللی به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین دانشگاه‌ها در امور و فنون ورزشی شناخته شود.

دکتر زادمهر نیز با بیان اینکه از انرژی موجود در اساتید و دانشجویان انرژی می‌گیرند، از دانشجویان خواست با کسب علم، هم آینده درخشانی را برای خود ترسیم کنند و هم مهارت لازم برای حل مشکلات موجود در ورزش و فوتبال را به دست آورند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)